Lars-H Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Plutselig så kuttet tastaturet ut åfunke på den bærbare PC'n i huset. Ingen knapper funker, men det virker med et eksternt tastatur. Det har skjeddfør en gang og, men da begynnte det plutselig å virke igjen etter en stund. Men jeg aner ikke hvorfor det slutter å virke sånn. Er dette en hurtigtast-greie som er lett å trykke feil på? Eller vetnoen hva jeg kan gjøre? PC'n er en FujitsuSiemens C-seriesLifebook. Kjører Win2K Pro. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har samme problemet med min Acer Aspire. Mus og tastatur slutter helt å virke, men alt funker med eksternt utstyr... Kan det være dårlig kontakt eller noe?? Hvordan er dette isåfall mulig siden alt ligger inne i laptopen?? En ting er hvertfall sikkert... det er sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har ikke peiling, men kan det ha noe med at det der mye støv nedi der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå