nesta Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei ! Bør jeg velge en dvd-rom med slot-in eller med vanlig. Eventuelt hvorfor ? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 velg vanlig for med slot in kan cden bli der inne og du kan knekke cder i forsøk på få den inn Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Tror eg ville valgt slot-in. Fordelen er at på slot-in er det ikke noe cd-skuffe som kommer ut bare selve platen. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 For en stund siden hadde jeg det samme problemet... Det ble slot-in. Og jeg har IKKE angret !! Du slipper skuffen, den er fetere og jeg ser ingen som helst ulemper med en slik dvd-rom. Det at cd`n kan brekke er sykt..Da skal du jammen ta i hardt. Nesten umulig mener jeg. Kjøp en slik spiller du :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Menkromsen skrev (2002-10-14 11:40):Det at cd`n kan brekke er sykt..Da skal du jammen ta i hardt.Nesten umulig mener jeg. Det er umulig å brekke cd/dvd platen ved normalt bruk, Men går du inn for å gjøre det da er det ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 slot-in er tøffere hehe, det ble en bra post.. :razz: men uansett... det synes jeg Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bare for opplysningen så heter "vanlig", Tray Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Slot-in!! Jeg har aldri klart å brekke noen CD med slot inn. Derimot har jeg delvis ødelagt 2 trays når jeg har skumpet borti med benet! Dessuten er det jo også selvfølgelig mye stiligere med slot-in :smile: Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 hvis du skal brekke en cd-plate kommer d ann på kvaliteten om d går eller ikke. Noen knekker etter intensiv bøying, mens andre knekker ikke i det hele tatt. Blir bare en bue... glemmte å si noe om slot/tray... jeg har slot og digger d, er drit qlt... men kanke spille av mini cder da, men jeg fikk cd'en ut etter å ha puttet den inn [ Denne Melding var redigert av: boy2star på 2002-10-14 19:08 ] Lenke til kommentar
steinih Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hadde problemer med det valget for en stund siden jeg oxo. Hadde hørt at slot-in er mye tøffere mot platene enn tray. Hadde derfor planer om å gå til anskaffelse av en Pioneer tray spiller, men pga at den var utsolgt for øyeblilkket ble det slot-in alikevel :smile: Pioneer ruler jo seff på den fronten /steinih :smile: Lenke til kommentar
umy Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 har lyst på slot in selv :smile: har bare hørt noen rykter om at platene blir fortere ripete o.l men vet ikke... har ikke bil(bil stereo har alltid slot in =) eller slot in på pcn så jeg har ikke testet.. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har hatt en pioneer cd-rom slot-in, og har nå en pioneer slot-in DVD... ting som oppriping og knekk har aldri forekommet på 5 årene jeg har hatt slot-in..... Så det er tydeligvis noen som har 10 tommler her! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå