vaz Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 En kamerat av meg har en p4 [email protected]. Systemet fungerer helt stabilt noen dager før har plutselig få beskjed om at det mangler noen systemfiler, og han klarer ikke å boote. Han kjører på 1.65V på cpu. Dette har gjentatt seg flere ganger. Noen som vet hva dette kan skylles? Takker.. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vil ikke påstå at det der er stabilt. Det er sansynligvis for hardt klokket, tipper at det er for høy pci-bus som er synderen i dette tilfellet. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Riktig som Shepherd sier, dette skyldes for "hard" overklokking. Vil bare presisere at systemfilene IKKE blir slettet, men at dette kun er feilmeldinger fra Windows pga ustabilt system. M.a.o. Klokk litt ned så funker nok windows igjen :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Sett opp volten. din p4 skal kunne klokkes enda mere... hard klokking da nærmer du deg over 3ghz med den cpun Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 01:19, skrev Krishell:Sett opp volten. din p4 skal kunne klokkes enda mere... hard klokking da nærmer du deg over 3ghz med den cpun VET du hva du snakker om??? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vil da tro det. Måtte sette opp volten min på 1.7 for og komme over 2.6 Lenke til kommentar
vaz Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 23:49, skrev Shepherd:Vil ikke påstå at det der er stabilt.Det er sansynligvis for hardt klokket, tipper at det er for høy pci-bus som er synderen i dette tilfellet. Har ikkje noe problem i verken spill, stability test, 3d-mark eller noe annet. Kjører men agp/pci lock, så det er ikke det som er problemet. Kan ikke skjønne at det kan være pga lav volt heller. skal prøve å stille opp et par hakk Lenke til kommentar
zacon Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det er fordi du har for lav spenning ja. Jeg har prøvd det der også. Bluescreen og feilmeldinger. Veldig vanlig Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 har skjedd med meg også men det blir blåskjerm i oppstarten ikke ellers. har agp/pci lock på. tror ikke det virket å klokke ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå