Gå til innhold

liten og lett bærbar, 12"


phax

Anbefalte innlegg

virket ikke dum den fra komplett, men AMD på bærbar er vel ikke så veldig bra med tanke på varmeutvikling, støynivå og batterilevetid? de amd maskinene jeg har hørt har hvertfall suset altfor mye for min smak!

6376127[/snapback]

Turion prosessorene er ikke varme! Har selv en turion prosessor på 1.8 ghz i min hp pavilion dv5054ea, pcen er omtrent 25-30 gradr under sånn at det ikke er noe problem å ha den på fanget.. Vifta snurrer heller ikke mye rundt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle akkurat til å si det samme.. har du vurdert macbook? ser jo dritsnæksy ut.... :)

6375765[/snapback]

jepp, vurdert og lånt den hjem til testing av en venninne som har den. :) pc passer bare bedre til mitt bruk egentlig. irriterer meg over så mange småting på mac. også minner det meg så altfor mye om jobb! :p

 

edit: hvis man kan kjøre windows smertefritt på mac'n så ville den straks blitt veldig aktuell igjen da. men det er vel ikke helt slik enda såvidt jeg har fortstått?

 

hvordan er batterilevetida på macbook forresten?

 

 

edit igjen: jeg mener selvsagt macbook og ikke macbook pro..

6375789[/snapback]

Vel, der tok du skammelig feil. MacBooken min kjører windows like smertefritt som alle pcer jeg har vært borti, og jeg har ikke fått RAM-feil en eneste gang. Noe jeg har fått masse med Dell, ACER og ASUS-maskiner...

 

Batterilevetida er forøvrig på 5 timer på MacBooken...

 

Det er ennå ikke for sent å ombestemme seg ;)

Lenke til kommentar
Vel, der tok du skammelig feil. MacBooken min kjører windows like smertefritt som alle pcer jeg har vært borti, og jeg har ikke fått RAM-feil en eneste gang. Noe jeg har fått masse med Dell, ACER og ASUS-maskiner...

 

Batterilevetida er forøvrig på 5 timer på MacBooken...

 

Det er ennå ikke for sent å ombestemme seg ;)

6377660[/snapback]

 

hm.. tja. tjo... mac scorer på design da, det skal de ha. men vet ikke helt..

 

hvordan gjør du det med høyreklikking når du kjører windows da? og er det noe driverkluss eller lignende?

 

syntes forresten at den macbook'n jeg testa var litt treg i responsen i forhold til hva jeg hadde forventa. var en 2ghz med 1gb minne.. også ble den jo jævli varm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...