Admin'c Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har nylig innsatlert w98 på nytt og når jeg gikk inn på internett uten noen programmer i bakgrunnen tenkte jeg høh når jeg svarte på et innlegg og modemet lyste. Det sendte ting utover på nettet. Fikk stoppet dette her med Zone alarm, er det noen som har peiling på hvordan jeg kan se de som motar eller se hvor filene havner og hva som forsvinner. Det bude vel være et program for det også og jeg er vel ikke den eneste som har vært borti dette. Kobler opp med Telenor frisurf [ Denne Melding var redigert av: Admin'c på 2002-10-13 17:53 ] Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Når du svarer på et innlegg, sier det seg jo selv at ting sendes ut på nettet..? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Det skjer vel ikke mens du sitterg skriver antar jeg Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Nei, det er jo sant. Men det foregår fremdeles litt trafikk mellom modemet ditt og andre servere, selv om du ikke gjør noe. Har selv sett at ISDN-linja mi jobber overtid når jeg ikke rører PC'en :razz: Edit: Poenget mitt (kanskje lurt å få med det også) er at jeg ikke tror det er noe å bry seg om :wink: _________________ "It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark.. and we're wearing sunglasses." "Hit it." -- Blues Brothers [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-10-13 18:06 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det er helt normalt at du sender og mottar data selv om du ikke "bruker" internett. Som oftest er det bare snakk om noen bytes som blir sendt/mottatt. Det kan også være windows som f.eks oppdaterer klokken. _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-13 18:12 ] Lenke til kommentar
able Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvis du vil finne ut hva som foregår kan du jo bare sjekke hvilke forbindelser modemet ditt har. åpne opp en "command prompt" å skriv inn netstat -n eller netstat -a Da får du opp en liste over alle forbindelser. Lenke til kommentar
555 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 19:00, skrev able:Hvis du vil finne ut hva som foregår kan du jo bare sjekke hvilke forbindelser modemet ditt har. åpne opp en "command prompt" å skriv inn netstat -n eller netstat -aDa får du opp en liste over alle forbindelser. jeg skrev netstat -a og fikk blandt annet tcp go2.microsoft.com:http WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå