Articfare Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) (Siden det ikke føles ut som om han blir hengt ut på noen måte legger jeg ut linken) Her, i sykt dårlige vitser, lagde gunfreak19 en ganske morsomt vits som går sånn: hvor mange svensker trengs det for å skru inn en lydpære. bare en, men han må være norsk Ja, så får vi et svar fra premium: Ja, for det finnes nok kun en nordmann som vet hva en lydpære er. 6367781[/snapback] Ja, jeg og _Evolution_ synes det var et gullkorn. Lydpære, lol. Mye morsomt hva leifene gjør, . Endret 24. juni 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tja ...gullkorn og gullkorn fru Blom. Skal vi se hvor fanden har soppen gjort av seg? Javel ja, derfor katteskinnet sitter å smiler til meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) haha nei Endret 24. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 c'mon, det er jo litt bra. btw arcticfare, du har skrevet gunfreak90. han heter jo gunfreak19 Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 c'mon, det er jo litt bra. btw arcticfare, du har skrevet gunfreak90. han heter jo gunfreak19 6376469[/snapback] , søren ta. Fikser på det, . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 oh jeg har lagd et gullkorn, granted et elendig gullkort, men et gullkorn non the less Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg likte den. Trakk på smilebåndet. Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 haha.. den var "kjempe" morsom.. eller ikke Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå skriver jo Gunfreak Skjønner uten s å da. Kjønner ? Han er kanskje ikke verdens beste i norsk. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Tjohei, nå har gullkorn-kategorien slått til igjen. Kanskje jeg skal fremme et forslag om å fjerne hele driten. Kvaliteten øker iallfall ikke her. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva var galt med denne her da? Det finnes mange eksempler på fatale skrivefeil, og jeg ser ikke hva som er galt med dette gullkornet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Personlig synest eg ikkje skrivefeil kvalifiserer som gullkorn med mindre den er eksepsjonell, noko denne IMO ikkje er. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Det var jo bare en liten skriveleif. Som ble begått to ganger: hvor mange elefanter skal det til får å skru inn en lyd pære bare en, men den må være gen modifisert får at den skal være smart nok for å kjønne at den skal skru den inn. Synes fortsatt at det bare var en liten feil. "S" og "D" er naboer på tastaturet. De blandes ofte. EDIT: Samma det, han lager konge vitser! :!: Endret 27. juni 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fra samme tråd... Blondinen: Hei. jeg skal se på gardiner til Pcen min! Nerden i kassa: ja mn man bruker da ikke gardiner til PC! Blondinen: HallÅÅÅÅÅå! jeg har Windows!! Hehe! Dumme blondinen bruker windows :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Fra samme tråd... Blondinen: Hei. jeg skal se på gardiner til Pcen min! Nerden i kassa: ja mn man bruker da ikke gardiner til PC! Blondinen: HallÅÅÅÅÅå! jeg har Windows!! Hehe! Dumme blondinen bruker windows :!: 6394972[/snapback] Snakker om nerdehumor... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 fan før ett fette bra gullkorn. Han dær blei så mega-eid som du får det. HAHAHHAHAHAHA :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå