janken Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei! Jeg trenger en refresh fix, men siden det ligger allerede en i 40.72 driveren tenkte jeg at jeg kan bruke den. Hvor finner jeg innstillinger for dette, jeg har ikke funne noe. Viser til en setning som "snask" sa i en eldre post her på forumet. " forresten i de nyeste driverne 40.71/72 så kan du gjøre det i innstilinngene til driverne." Takk for svar fra "Snask" eller andre som har peiling. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Visst du går på advanced på display i kontrollpanelet.. så får du opp en flik der med Nvidia... Bla i gjennom de forskjellige alternativene i venstre marg der... (det er en liten boks som stikker ut på venstre side).. På en av de menyene der... skal refresh-rate greia være... Jeg har ihvertfall den der.. Vet ikke om den funker.. bruker RivaTuner jeg :smile: DET funker.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Den Refresh Rate Fixen funker bare med Direct3D-baserte programmer/spill. Når det gjelder OpenGL, er man fremdeles avhengig av et verktøy som RivaTuner (som jeg også bruker og er veldig fornøyd med). ATI skal visstnok komme med en RFF for både D3D og OGL i neste CATALYST-driverpakke. Kan vi forvente noe sånt også fra NVIDIA sin side..? Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Stemmer det som EvilEddie sier... Anbefaling: bruk RivaTuner.. der kan du stille alt.. overklokke på hardware nivå.. eller driver nivå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå