Gå til innhold

Musikk til Film, Dokumentarer, TV osv...

Bornslip

Anbefalte innlegg

Jeg produserer en del musikk, og har holdt på med dette i en god del år nå. Har fått overraskende mange tilbakemeldinger på at musikken jeg lager passer veldig godt til bilder og film, så slo det meg plutselig at jeg kunne prøvd å tatt musikken et steg videre.

Lurte derfor på om det er noen som veit hvordan man går fram for å bli kontaktet av folk som evnt. kan være interessert i å bruke musikken min? Eller må jeg bare selv ta kontakt med masse tv-kanaler, dokumentar produsenter osv og bare sende med en CD? Er bare veldig usikker på fremgangsmåten her...

Har forresten et par låter folk kan høre på om de vil høre hva jeg sitter og knoter på...

Watercolors - 3.87MB Mp3

Memories - 3.46MB Mp3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg vil bare minne deg på at vi har en egen kategori for musikkskaping, og at du antakelig vil få mer saklige tilbakemeldinger der. Der kan man også diskutere framgangsmåter, instrumenter osv:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=313

Musikken var forøvrig nydelig! Kunne passet utmerket til filmer osv, ja. Hvordan lager du musikken?

Endret av cun
Lenke til kommentar
Hei. Jeg vil bare minne deg på at vi har en egen kategori for musikkskaping, og at du antakelig vil få mer saklige tilbakemeldinger der. Der kan man også diskutere framgangsmåter, instrumenter osv:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=313

Musikken var forøvrig nydelig! Kunne passet utmerket til filmer osv, ja. Hvordan lager du musikken?

6372172[/snapback]

Takk for tilbakemelding og feedback :D Tror jeg prøver meg på musikkforumet gitt ;)

Låtene lager jeg i et program som heter Reason 3, har et lite ministudio hjemme med laptop, midi controller, M-Audio eksternt lydkort og et par Monitorer... Blir som en hobby :)

Lenke til kommentar
No offence, men elementer fra "Watercolors" kunne periodevis minne litt om vignettmusikken til Schrødingers Katt, komponert av Martin Aune. Tilsiktet, eller en ren tilfeldighet? :)

Absolutt behagelige greier å høre på. Har tidligere fått med meg "City Lights", stemmer det at det er du som er mannen bak denne også?

6376088[/snapback]

Det med vignettmusikken fra Schrødingers Katt er faktisk helt tilfeldig, men litt morsomt da :D Står forøvrig også bak City Lights ja, som nå har videreutviklet seg til et Prosjekt mellom meg og en kompis ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...