LooneyTune Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Noen som har gode tips til en som har lyst å begynne med FMX?? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Aldri hørt om "FMX" før så jeg bestemte meg for å finne det ut og dele med andre uvitende. Freestyle Motocross. Motocross is commonly referred to as MX. With the rise in popularity of the freestyle motocross events, it evolved into FMX. The acronym has continually evolved to include other aspects of motocross. FMX is also used as a short version of Faster-Motocross. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det beste tipset hvis du skal bli god, er vel at du må bli gæren i huet ditt! Men ut ifra nicket ditt er vel ikke det noe problem? Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Det beste tipset hvis du skal bli god, er vel at du må bli gæren i huet ditt! Men ut ifra nicket ditt er vel ikke det noe problem? 6422465[/snapback] haha, eg har altid likt fart og spenning Lenke til kommentar
MagNetiC Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 bare til og borre 2 hull i hver side av hodet og tømme det for tanker...så er det bare å ta fart i 2. giret og sette fart opp rampen og håpe at alt går bra!! har ikke prøvd det selv, etter som at jeg ikke har noe og borre med... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Begynn med BMX og motocross først. Er nok det beste Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er ikke så mye som skal til egentlig, velg deg ut et halv stort hopp og begynn å eksprimenter der. er ikke akkurat noen freestyle kjører jeg, men kan da noe, klarer nac-nacs og lazy boy hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå