LooneyTune Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 skal lage sykkel og mx film... har lyst og bruke hjelmkamera, mn vet ikje kossen d funke elr kor eg får ak i d Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Eit hjelmkamera er som oftast i form av ei "ekstern linse", som vert kopla til den analoge inngangen på eit vanleg videokamera, som ein då må ha i sekken e.l. Du kan kjøpe slike frå t.d. Hjelmkamera.no eller ein av forhandlarane deira. Du må som sagt ha eit kamera med analog inngang. Elles trur eg chma her på forumet har litt erfaring med dette, so kan vere han har meir tips å gje, om han stikk innom. Endret 23. juni 2006 av incanus Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 5000 for film kamera + 3000 for hjelmkamera Det va litt dyrare enn eg hadde tenkt mg Ingen billigare løysing?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du kan jo gjere slik som denne karen, men då vil kamera vere mykje meir utsatt for vær, vind og skader. Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Trur ikje d funke så godt på mx hjelm Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvor bra er hjelmkamra kontra vanlig kamra da, noen som veit.... Har akkurat kjøpt meg kamra, og lurer på å kjøpe hjelmkam til skifilming... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Eit hjelmkamera er som oftast berre ei "ekstern linse" som ein kopler til eit videokamera ein har i sekken. Det kameraet må då ha analog inngang. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Ja, men det har vel mitt DCR-RHC94 da? Så blir ca samme kvalitet da? Endret 28. august 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ikkje nødvendigvis. Om ein hadde brukt den analoge inngangen til å ta opp frå ein videospelar (VHS) ville ikkje kvaliteten vorte noko betre enn originalen, og litt på same måte kan ein ikkje få betre bilete enn det linsa (hjelmkameraet) kan levere (vil eg tru). Kor god kvalitet det er har eg ikkje peiling på, men chma linka vel til ein film der mykje var filma med hjelmkamera, og sa at det han hadde brukt gav ganske gode resultat. Det varierer sikkert litt. Lenke til kommentar
chma Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616941 Lenke til kommentar
frodekw Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei Jeg planlegger å bruke hjelmkamera for å filme ski/sykkel. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med hvor mye risting/vibrasjoner mini-DV-kameraer tåler før det blir krøll? Har siklet litt på Sony DCR-HC96E.. -Frode Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hepp noen som har erfaringer med dette kameraet? det har visstnok innebygd SD lagring slik at en slipper ekstra kamera. http://smartprodukter.com/product_info.php?products_id=844 Lenke til kommentar
eivbar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjøp GoPro HD om du vil ha det beste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå