Akidon Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan få tilbake knappen på musen til å fungere i Firefox? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan få tilbake knappen på musen til å fungere i Firefox? 6371100[/snapback] Den klikka nettop med meg å, jeg re-instalerte firefox så funka det igjen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Så den skal altså funke... har aldri fungetr hos meg... Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så den skal altså funke... har aldri fungetr hos meg... 6371938[/snapback] Hadde akkurat samme problem som deg. Brukte min kjære venn google og skrev inn feilen, da fant jeg til slutt ut at jeg måtte laste ned siste driver til SetPoint (driveren til musa). Det står forresten i "release notes" at de har fikset det med firefox Nightwolfie Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har nettopp gått over til Firefox og har samme problemet, selv om jeg har lagt inn siste driver til SetPoint. Tips? Edit: Funker nå. Endret 6. juli 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Eneste måten som funker for meg er å sette knapp(ene) til Generic i Setpoint settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå