Republic3D Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Film tar veldig stor plass. På et standard Sony kamera får du 13.5 minutter film i beste kvalitet på 1 GB. Du burde kjøpe deg større minnekort aGal, og ta bilder kun i "Super high quality" eller hva det heter på Olympus, og ikke bare "High Quality." Tenk hvis du får et blinkskudd, så er faktisk ikke kvaliteten den beste. Det hadde vært surt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Film tar veldig stor plass. På et standard Sony kamera får du 13.5 minutter film i beste kvalitet på 1 GB. Du burde kjøpe deg større minnekort aGal, og ta bilder kun i "Super high quality" eller hva det heter på Olympus, og ikke bare "High Quality." Tenk hvis du får et blinkskudd, så er faktisk ikke kvaliteten den beste. Det hadde vært surt. 6381927[/snapback] Yeppern... Det var det at jeg ikke hadde penger nok til å kjøpe det da jeg kjøpte kamera. Nå som jeg har fått litt penger har jeg råd. Så blir et kort på 1 GB i løpet av neste uke tenker jeg ! Har også et kort på 16 MB hihi så klarer meg så lenge... Lenke til kommentar
Audrine Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Det Panasonic kameraet var ikke noe for meg, tror jeg. Flott å høre at noen har gode erfaringer med Olympus Mju 700! At kameraet tåler litt knall og fall og regndåper er jo flott, men ikke en forutsetning for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå