TCi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kanskje dere bør lese dette før dere bestemmer dere for å bytte den inn. If you are planning get a new DS Lite and trade in your old DS you may have a small problem with your Wi-Fi games on your shinny new Lite. I found this out the hard way and thought it would be best to try inform the R-E readers (that's you) just incase you didn't know (or remember) like I did. You see with the Wi-Fi games once you've gone online with them they can only be used from that DS only for playing online, when you first take your DS online it is given a "Nintendo WFC ID Number" which is set to all your Wi-Fi games so that they can only be taken online from that DS. Les mer her: http://www.revo-europe.com/news.php?nid=9304 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Bytte inn? Er det faktisk mulig å få byttet inn DS'en sin til en lite? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Bytte inn?Er det faktisk mulig å få byttet inn DS'en sin til en lite? 6371066[/snapback] Ja enkelte butikker tilbyr dette. Du må også legge til noen spill. Sikkert noen som kan komme med sin erfaring. Kjenner noen få som har gjort det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Usj! Dette var det kjedelig for de som hadde planer om dette Tungvindt spør du meg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hmm... Stilig, noen som vet hvilke butikker som tilbyr dette? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 EB Games. Selvfølgelig bytter de ikke bare konsoll mot konsoll, du på slenge med en liten sum penger og to forholdsvis nye spill også :-) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Nei, nei, det hadde de jo tapt på Mulig jeg tar i bruk det tilbudet da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er det noen nettbutikker som gjør dette? Har aldri vært online med spilla mine såh , men vil gjerne bytte DS'n og penger mot en lite Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vil bare oppfordre alle til å lese hele innlegget. Det *er* altså mulig å overføre ID'en Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ja, fant denne linken rett etter jeg leste innlegget: http://nintendo.no/notice/notice_read.asp?id=299 Lenke til kommentar
lisleherad Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hva skjer med den gamle Nintendo ds? blir den som før du la in wifi-spillene? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hva skjer med den gamle Nintendo ds? blir den som før du la in wifi-spillene? 6395079[/snapback] De blir behold. Du overfører bare en kopi av dine instillinger. Har gjort det selv nå etter å ha fått min DS Lite. For en herlig skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå