stig inge Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg lurer på om dt er noen som har noen tips om hvordan jeg kan style en 17m? noen bra internet sider? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Den burde beholdes orginal og clean etter min mening. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) som Søppelsveitt sier, må holdes clean. Dette er ikke bil som skal se ut som ei feilstappet pølse. Er sjel over slike biler, noe som ikke skal ødelegges men skal du på død og liv ha den stylet kan jeg se om jeg enda har noen nettsider hvor det finnes mye gromt til eldre Ford, Volvo og Opel. Endret 24. juni 2006 av k_drey Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Eg hadde ikje tenkt å styla den heilt kebab helle. bare litt småting.......... mn ja skal beholde den clean Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kan se om jeg klarer å grave ut noen nettsider, men kan ikke love. Ting går fort i glemmeboka. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har du bilder av bilen? Hvilken verson er dette? Originale RS-detaljer er kjempeflotte på disse bilene. Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Det er en 17m.....med en 20m motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå