Gå til innhold

Hvordan fjerne påmindelsen i søkefeltet

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg mener men jeg får prøve.

Hvis jeg skal Google, så skriver jeg f.eks BMW neste gang jeg søker på noe som begynner på B kommer BMW + alle de andre ordene som starte på B opp under, dette vil jeg ha vekk. Kan noen forklare meg hvordan jeg kan fjerne dette?

På forhånd takk

Helge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Tools/Internet Options (internettinnstillinger) og General, den nederste delen som heter History setter du hvor mange dager den skal "huske" de siste linkene du har besøkt. Sett den til 0 dager. Clear History får vekk de som måtte være der fra før.

Lenke til kommentar

Okei, da skal jeg ta fremgansmetoden for engelsk, siden det er kun det jeg har installert: (så får du eventuelt oversette selv ;))

Tools -> Internet Options -> Content -> AutoComplete -> Clear Forms

Skal du ha vekk funksjonen, huker du vekk Use AutoCompelete for forms på listen over.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Når det er sagt, vil jeg også opplyse om at versjon 9 av Opera, en veldig bra norsk nettleser, suveren over internet explorer i mine øyne, ble lansert denne uken.

Du kan lese mer om den, og laste den ned, på http://opera.com. Den er gratis, og jeg anbefaler at du bruker litt tid på å prøve den ut. Den har en rekke finnesser som gjør surfing til en lek, og den presenterer en mindre sikkerhetsrisiko enn Internet Explorer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...