Manx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Etter at jeg la inn Opera 9.0 så forsvant også opera som standar nettleser, alle e-mails blir nå åpnet i ie Avinnstallerte Opera, slettet opera mappa og reinntallerte. Og når jeg da starter opp så får jeg ikke spørsmål om jeg vil sette opera som standar, er det noen mulighet for å få fikset dette? Bruker jo ikke ie mer en det jeg må... Edit: Testet også med å legge inn FF, for å sjekke om jeg fikk spørsmål om å sette den som standar, men fikk ikke det nå heller. Endret 23. juni 2006 av Manx Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Windows The second time you run Opera, it will start displaying a dialog asking if you want Opera to be your default browser. Even if you have previously cancelled this dialog, you can change the setting by doing the following: Go to Tools > Preferences > Advanced > Programs Tick the checkbox for "Check if Opera is default browser on startup". Next time you start Opera, answer "Yes" when the dialog asks you if you want Opera to be the default browser on your computer. Fra hjelpmenyen til Opera Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du kan også bruke Angi programtilgang og standarprogrammer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Takker, lurer på om førerhunden min trenger briller har jo gått i gjennom innstillingen og leitet etter den der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå