Thor. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal lage en trainer til et spill som er kalt CaveStory. Jeg har knapt programert exe filer. Savefilen er en .bat fil på 1.5kb med hexadecimaler. Har dere råd/tips til hva jeg skal starte i og hvilket språk? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Å lage en trainer er noe du overhode ikke bør begyne å tenke på engang hvis du har ingen/liten erfaring med programmering med lavnivåspråk. Lær deg først å programmere (se de andre poster for valg av språk). Men å redigere en savegamefil er enklere, men det krever at du har en god del kunskaper om hvordan digitale verdier blir lagret (hi/low endian osv). En hex editor Hexplorer (Hexeditor) Les dette hvis du fortsatt vil lage en trainer hvordan funker en aimbot Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ja det er jo å forandre hexadecimaler i en savefil på 1.5kb jeg tenkte på. Det jeg skulle lage da er en meny hvor du velger hvordan saven din skal se ut (våpen, items osv..) og kanskje utvide den med bilder og mer kompliserte valg i savefilen som hvor i spillet du vil starte. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Går over til c++. Skal som en start prøve meg på en kalkulator. Hørtes dette greit ut? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Trainere finnes det massevis av info om ute på verdensveven. Søk på "cracking" og "trainer maker" så kan du finne diverse info som kan være nyttig å lese. Om du så begynner å bruke TSearch litt i starten, så kan du bli mer avansert etter hvert. For programmering av trainere kan du bruker ferdige maler før de blir avanserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå