Gå til innhold

Billigste plass å kjøpe xbox 360?

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på om noen her inne har noen bra tips på hvor det er lurt å skaffe seg en xbox 360. Jeg tror jeg vil gå for "value" packen, men kom gjerne med innspill som får meg til å skifte mening.

Kjøper egentlig 360 for å spille GRAW(da det nekter å fungerer på min PC, selv om specsene mine sier noe helt annet) Men om dere har lyst til å komme med andre spilltips så er det hjerelig velkomment.

Planen er å få kjøpt 360 rett etter at jeg kommer hjem fra spania i midten av Juli, men er det noen som har noen anelse om det er billigere å kjøpe den i utlandet, det pleier ikke å være så mye å spare på det, men om noen har sett den billig på flyplasser eller noe så er det bare å skrike ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nok få meg premium da, må jo kunne laste ned demoer å sånn.

Noen som vet hva den koster hos EB-Games foressten, de har greie innbytte avtaler så det kunne verdt greit å kvittet seg med noen gamle spill samtidig som jeg kjøper 360.

6370267[/snapback]

Premium koster 3399,- på EB Games, og det er visst en Limited Edition med FIFA WC 06, en xbox fotball og en FIFA Faceplate til 3699,-

Kjøp online, ONRY 2995 KRONER!

Lenke til kommentar

Takker. Kan ikke fordra fotballspill så FIFA versjonen er ikke et tilbud jeg kommer til å benytte meg av :p

Mulig jeg kjøper online, men så vidt jeg vet så koster konsollen 2995,- på elkjøp også, så da er det liten vits i å bestille online. Jeg håper å få den får under 3000, for når man får et 3 tall inn i bildet så virker det plutselig så mye mer :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...