Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, Lurte på om noen her inne har noen bra tips på hvor det er lurt å skaffe seg en xbox 360. Jeg tror jeg vil gå for "value" packen, men kom gjerne med innspill som får meg til å skifte mening. Kjøper egentlig 360 for å spille GRAW(da det nekter å fungerer på min PC, selv om specsene mine sier noe helt annet) Men om dere har lyst til å komme med andre spilltips så er det hjerelig velkomment. Planen er å få kjøpt 360 rett etter at jeg kommer hjem fra spania i midten av Juli, men er det noen som har noen anelse om det er billigere å kjøpe den i utlandet, det pleier ikke å være så mye å spare på det, men om noen har sett den billig på flyplasser eller noe så er det bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Skal du spille online, bør du skaffe deg premiumutgaven med harddisk. Dette gjelder spesielt pga. av nedlasting av evt. ekstrainnhold, og oppdatering til spillet som krever lagringsplass. Edit: Glemte prisene.. Her er en grei liste over priser på Core-utgaven, mens her er Premium. Endret 23. juni 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Må nok få meg premium da, må jo kunne laste ned demoer å sånn. Noen som vet hva den koster hos EB-Games foressten, de har greie innbytte avtaler så det kunne verdt greit å kvittet seg med noen gamle spill samtidig som jeg kjøper 360. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Må nok få meg premium da, må jo kunne laste ned demoer å sånn. Noen som vet hva den koster hos EB-Games foressten, de har greie innbytte avtaler så det kunne verdt greit å kvittet seg med noen gamle spill samtidig som jeg kjøper 360. 6370267[/snapback] Premium koster 3399,- på EB Games, og det er visst en Limited Edition med FIFA WC 06, en xbox fotball og en FIFA Faceplate til 3699,- Kjøp online, ONRY 2995 KRONER! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Takker. Kan ikke fordra fotballspill så FIFA versjonen er ikke et tilbud jeg kommer til å benytte meg av Mulig jeg kjøper online, men så vidt jeg vet så koster konsollen 2995,- på elkjøp også, så da er det liten vits i å bestille online. Jeg håper å få den får under 3000, for når man får et 3 tall inn i bildet så virker det plutselig så mye mer Endret 23. juni 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå