[-GoMp-] Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei. Jeg vurderer å skaffe meg en portabel air conditioner til å ha på rommet mitt. Er det noen som har erfaring og/eller kan anbefale noen? Gjerne lav pris, men kom med forslag... evt. hva er viktige spesifikasjoner den bør ha? Kan ikke mye om air condition... Grunnen til dette er at jeg bor i 2.etg i huset vårt, med vinduet på sørsiden... På dager når det er varmt ute og man gjerne vil sitte inne litt, kanskje på PC'n eller se en film, så sier det seg selv at det ikke er til å overleve PC'en og andre komponenter genererer jo en del varme de også.. Håper noen har anbefalinger! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 http://www.thinkgeek.com/homeoffice/gear/60ad/ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Haha, den var jo litt artig:P Men jeg tenker litt større...skal kjøle ned rommet mitt liksom, ikke bare meg rett foran Pc'en =) Tar gjerne imot flere forslag mens jeg surfer etter forslag selv ..=) EDIT: Tror noen at DENNE kan være ok..?? AMD.. Endret 24. juni 2006 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå