Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har en kjempeproblem. Må legge inne alt på nytt siden pc'en har begynt å trøble. Men når jeg rebooter og følger alt av intruksjoner som skal slette alt på pc'en og legge inn det som er cd'ene. Så skjer det at når den da skal restarte tilslutt, så dukker alt opp som ingen ting har skjedd. I intruksjonen så står det at installasjonen skal fortsette etter at den har restartet men det skjer jo ikke. Krise.... kan noen gi noen kloke råd...... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Enten gjør du det ikke rett eller du har windows på en annen partisjon også.. Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 den andre partisjonen er tom....noen andre som har svar på denne verdenskrisen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det kun 1stk harddisk i maskinen? Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 jepp kun en harddisk, og ikke lett å få formatert denne. Husker i gamle dager da var det bare å trykke format c: ikke like lett med moderne teknologi Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 verdenskrisen Ja du har dine sorger du. Men ellers jeg tror på det som står under post#2. Det vil si at du må neste fortelle litt mer om følger alt av intruksjoner som skal slette alt på pc'en Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 men disse cd'ene fulgte med pc'en for 1,5 år siden. for et år siden hadde jeg pc'en på service hvor dem byttet harddisk å la inn alt på nytt. Kan det være at dem har lagt inn noe nyere versjon og at mine cd'er er av eldre versjon og pc'en derfor ikke vil godta dem? Begge er jo uansett xp pro da. Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 men finnes det ingen programmer som hjelper meg å formatere pc'en? Hvis jeg får gjort det så er det sikkert bare å legge inn det jeg har? Hva sier de kloke hoder der ute? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 men disse cd'ene fulgte med pc'en for 1,5 år siden. for et år siden hadde jeg pc'en på service hvor dem byttet harddisk å la inn alt på nytt. Kan det være at dem har lagt inn noe nyere versjon og at mine cd'er er av eldre versjon og pc'en derfor ikke vil godta dem? Begge er jo uansett xp pro da. 6370071[/snapback] Du har ikke behov for mer enn en WinxpPro Cd for å gjøre det du vil. Men siden du sier 2 Cd så det kan tyde at du kanskje har noen recovery Cd for det forige systemet ditt, og det vil ikke fungere, tror jeg. Derfor før du velger å slette alt, må du sikre deg at du har en win Cd. Bare lese det som står på de så kanskje du får svar på det, og i så fall hvilken skal du bruke. Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 har tre cd'er, den ene er en boot cd, de to andre er xp pro recovery cd'er. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du må finne ut om du har noen recovery partition på disken din. Uten en recovery partition så blir det vanskelig. Hva de installerte på den nye disken er ikke lett å finne ut for andre enn bare deg som har den. og du ma finne ut om noen av Cdene er med full operativ system som du kan installere, med å gå gjennom Cdene og se på mappene/filene. Ellers det skal være noe form for prosedyre sammen med velkomst mappen du fikk fra leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå