simenhk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei ! jeg lurer på navnet til en svensk sang som jeg hørte for en tid tilbake: 1. Gjennom værset høres det ut som queen - another one bites the dust, og i refrenget synges det noe som "...alle menn, .. i himmelen, ..hva hon hun vil ha, det er jag" eller noe sånt. Håper dere kan hjelpe! Lenke til kommentar
simenhk Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hei ! jeg lurer på navnet til en svensk sang som jeg hørte for en tid tilbake: 1. Gjennom værset høres det ut som queen - another one bites the dust, og i refrenget synges det noe som "...alle menn, .. i himmelen, ..hva hon hun vil ha, det er jag" eller noe sånt. Håper dere kan hjelpe! 6369672[/snapback] Sorry, ser ut som jeg klarte å legge den feil igjen. Kan en admin legge den under "hjelp på navn med sang" eller noe ? Takk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) *forget it* 1234567 Endret 23. juni 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei ! jeg lurer på navnet til en svensk sang som jeg hørte for en tid tilbake: 1. Gjennom værset høres det ut som queen - another one bites the dust, og i refrenget synges det noe som "...alle menn, .. i himmelen, ..hva hon hun vil ha, det er jag" eller noe sånt. Håper dere kan hjelpe! 6369672[/snapback] Sorry, ser ut som jeg klarte å legge den feil igjen. Kan en admin legge den under "hjelp på navn med sang" eller noe ? Takk 6369692[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=7300 glem denne tråden og bare legg innlegget her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg