El Bajong Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hva koster det å framkalle film nå for tiden? Vanlig 35mm. Var innom en lokal butikk som sa at de tok 5 kroner per bilde, og at det var en pris de alltid hadde tatt. Innbilte meg da at det var litt billigere enn som så? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Nå er det lenge siden jeg fremkalte en vanlig film, men det må da være mange som er billigere enn det. Mener å ha sett priser godt under 70kr for en 24-bilders film. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I Bodø er det kanskje ikke all verdens konkurranse. I Oslo med mer konkurranse er nok prisene lavere. Ellers er det sjelden at fremkallingskostnader regnes ut fra en fast pris pr. bilde. Det vanlige er å regne ut en fast kostnad pr. film. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det rimeligste jeg har kommet over er fotoposene fra FotoLabo. De svinger opp og ned i pris, men stort sett fremkaller jeg 36-bildersfilmer til 49 kroner. Det inkluderer da også papirkopier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå