Patience Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei Ser at det er ett tonn med musikkvideoer på usenet (Guba). Lurer på i joine for å slenge ned de aller beste av dem. Det jeg lurer på er om dette egentlig er straffbart? I disse tider vet man jo faen ikke hva man skal tro. Man blir jo nesten saksøkt bare man laster ned en bitteliten mp3-fil.. satt på spissen ja.. aldeles.. men dere skjønner poenget.. Tar sikte på å laste ned videoer som ikke er beskyttet av lov mot opphavsrett. Men hva skjer om jeg tar feil og laster ned en video som faktisk er opphavsrettbeskyttet? Er litt vanskelig å skille mellom disse egentlig. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Men hva skjer om jeg tar feil og laster ned en video som faktisk er opphavsrettbeskyttet? 6369505[/snapback] Da gjør du noe straffbart, men sjansen for å bli tatt er vel sånn ca. 0. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Akk... ikke bra he he.. skulle ønske det fantes en side på nettet hvor man kunnet KJØPE musikkvideoer for en rimelig penge.. Hm.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du kan kjøpe musikkvideoer på iTunes. Koster rundt $2 per stk Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Æsj! itunes sier jeg bare he he :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå