Patience Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Nei, jeg tenkte ikke på Hw.no eller diskusjon.no.. Satt og tenkte på at jeg skulle syte og klage på oversikten her inne på forumet. Synes det er vanskelig å finne frem til tider.. Så kom jeg til et punkt der en stemme hvisket i øret på meg; "Hva har du bidratt til for å helpe hw..no?" Kanskje jeg ikke bare skulle syte og klage? Kanskje jeg heller skulle forsøke å hjelpe litt til? Så derfor.. Skal denne siden leve eller dø? http://www.finnerikkeserver.net/hw/ Beklageligvis vil de som kjører høyere oppløsning være de som har mest glede av denne versjonen.. (min 1280 x 1024) Endret 23. juni 2006 av Patience Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Tja. Jeg har iallefall ikke behov for den. Alt for mange knapper på en side gjorde at den for meg ble langt mer uoversiktlig enn slik det er her nå. "Vis nye poster", "Mine Innlegg" og litt klikking holder i lange baner personlig. Dog må jeg si at det er et ypperlig stykke arbeid. Faktisk veldig fascinerende. Har sikkert trykket inn alle knappene 2-3 ganger nå Endret 23. juni 2006 av Blib Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 må innrømme at jeg likte den siden Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Tja. Jeg har iallefall ikke behov for den. Alt for mange knapper på en side gjorde at den for meg ble langt mer uoversiktlig enn slik det er her nå. "Vis nye poster", "Mine Innlegg" og litt klikking holder i lange baner personlig. Dog må jeg si at det er et ypperlig stykke arbeid. 6369304[/snapback] Dem kan du få på toppen av siden .-) I tillegg :-) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 my knapper, men på en annen side så var den faktis oversiktlig likte den godt, jeg. Godt jobbet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Tja. Jeg har iallefall ikke behov for den. Alt for mange knapper på en side gjorde at den for meg ble langt mer uoversiktlig enn slik det er her nå. "Vis nye poster", "Mine Innlegg" og litt klikking holder i lange baner personlig. Dog må jeg si at det er et ypperlig stykke arbeid. Faktisk veldig fascinerende. Har sikkert trykket inn alle knappene 2-3 ganger nå 6369304[/snapback] Sånn.. versågod.. på toppen av siden :-) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 my knapper, men på en annen side så var den faktis oversiktlig likte den godt, jeg. Godt jobbet 6369316[/snapback] Takk .-) Nå ble jeg glad :-) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Over tid vil knappene ryddes alfabetisk.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Bare, hvor skulle denne siden passet inn? Hvilket behov skulle den dekket? Når jeg "henger" på forumet og venter på innlegg bare refresher jeg "Nye Innlegg". Når jeg er på let etter et innlegg jeg vet finnes i en kategori er den kategorien bare 2 eller maks 3 klikk unna uansett og de rutinene sitter nokså lett når en har brukt de noen ganger før. Og tenkte du da at hver knapp skal åpne siden i nytt vindu eller bare gå til siden? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 synes oversikten på hw.no er bedre, men om den bare kune være alfabetisk er så masete å scrolle opp og ned hvis man leter etter no fordi katoriene ikke er sortert alfabetiskt Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Bare, hvor skulle denne siden passet inn? Hvilket behov skulle den dekket? Når jeg "henger" på forumet og venter på innlegg bare refresher jeg "Nye Innlegg". Når jeg er på let etter et innlegg jeg vet finnes i en kategori er den kategorien bare 2 eller maks 3 klikk unna uansett og de rutinene sitter nokså lett når en har brukt de noen ganger før. Og tenkte du da at hver knapp skal åpne siden i nytt vindu eller bare gå til siden? 6369337[/snapback] Hovedsaklig når du skal poste en ny post. Siden er ikke egentlig laget som en startside. Tenkte jeg ville lette oversikten når man ønsker å lage en ny post, og føler det er litt tungt å bla gjennom alle hovedkategoriene for å finne en underkategori. Og videre for dem som evt er ny på forumet og som ikke har oversikt. ETC!! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Slik ser siden ut for mine øyne.. Har håpet med meg i om at den ikke skal se så helt for jævlig ut i feks 2000. / 98 Endret 23. juni 2006 av Patience Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Slik ser siden ut for mine øyne.. Har håpet med meg i om at den ikke skal se så helt for jævlig ut i feks 2000. / 98 6369411[/snapback] Windows 2000Firefox: Internet Explorer: Opera: Men husk at knapper (og andre <input>) kan styles med CSS akkurat som alle andre HTML-elementer. F.eks med border og background-color som jeg har gjort her. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Det er nå lagt inn at dobbelklikker du på en knapp, går du automatisk til "start nytt emne" i den kategorien.. NB! Du må ha et aktivert vindu oppe for at dette skal fungere. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Da ha jeg lagt ut en ny side med oppdatering (crossplattform) CSS Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Var fin den der, selv om det er lenge siden jeg har sluttet å se på diskusjon.no som et rent hardware forum med litt annet på si, selv om det er på dette feltet forumet har mest om og er mest spesifisert. Noe som er naturlig ettersom det var hw.no som startet forumet. Men med kulturo.no, amotor.no, amobil.no og hvem vet hva annet som dukker opp så ser jeg ikke helt på forumet som Elektronikk & datateknisk <----> Ikke datateknisk. Men det fungerer vel for alle som er her primært grunnet hardware. Men jeg liker absolutt at brukere engasjerer og bidrar slikt som dette. It warms my heart Edit; denne her er vel muligens feilpostet, men mitt lille hodet klarer ikke helt å komme på et egnet sted for tråden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 GERONIMO!! Jeg har det!! ..tilbake til skisseboken igjen... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Okey.. ferdigskisset.. Her kommer forslag nummer 2... http://www.finnerikkeserver.net/hw2/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Den siste der var absolutt ikke dum! Kan jo til og med bruke den sammen med forumet hele tiden. Så selv om ikke hw.no går for den kan jeg bruke den, smart! Men jeg tror nå kanskje at nye medlemmer ville fått det enklere på den måten, men er neimen ikke sikker. Er jo mye nye brukere ikke tar seg tid med å sjekke ut. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Man kan jo ikke gjøre alle til gangs :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg