Evil-Duck Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 tro meg du får ingenting ut av denne tråden. de som har lett Mc sier du skal kjøpe det de som har Moped sier du skal kjøpe det. men jeg ville helt klart kjøpt 125cc og ingen data. jeg endte med å selle dataen min for å få råd til moped Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lett lappen! fatter ikke at jeg tok moped lappen for bare noen uker siden. om du tar lett lappen. trenger du noen kurs på ca 5-6000,- når du blir 18 for å få mellomtung, etter at du har hatt den i to år kan du kjøre hva du vill på to hjul! tar du lett lappen får du også bil lappen billigere har jeg hørt. tror du slipper så mange by kjørings timer om du allerede har a1(lett lappen). Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lett lappen min kom opp i 15 000, og sykkel for 16 000. Er det verdt over 30k? Nei spør du meg, kjøp deg en billig moped og kos deg med den. Du får helt greie mopeder for 7000-8000, og lappen koster ikke mer enn 2000. Lykke til Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du har ikke fått med deg prisøkningen for de som skal ta mopedlappen nå? Lillebroren til en av mine bedre kompiser betalte nærmere 9000 for MOPEDLAPPEN. De må ha mørkekjøring osv, med bil og si ifra til sjåføren når han skal skru av og op fjernlys osv. Husker selv da jeg tok mopedlappen (noe jeg angrer bittert på), kostet vel i underkant av 3000. Skulle ønske jeg tok lett istedet ja! Det jeg oppfordrer min bror til og gjøre og, slik at jeg kan låne den noen turer . Det er i mine øyne mye mer trafikksikkert og velge en lett fremfor moped, så kan du i det minste følge fartsgrensene! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Med en moped kan mann lett oppnå 80-90kmh. Dog det er ulovlig. Jeg anbefaler også til å ta lett. Selv om du skal ha deg moped vil jeg anbefale å ta lettkurset. Jeg har en moped og jeg skal snart ta A1(lett). Ja, det koster mer. Men du lærer en hel masse mer! Og du kan kjøpe lett senere om du føler at moped er for lite. Du tjener også på det når/vis du skal ha mellomtung eller tung motorsykkel. da blir det billigere... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er det noe å tenke på?? Tar jo lett lappen. Mye bedre opplæring enn moped. På moped kursene kjører jo dere som en gjeng idioter (ikke alle) Var en dude her som ikke viste hva vikeplikt var, men han fikk faen meg moped beviset. Skammelig å sende sånne folk ut på veien. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ville valgt lett mc, en moped synker mye i verdi når du selger den etter kun to år, en lett mc kan du ha lenger siden du kan kjøre på motorveien og da trenger du ikke kjøpe bil me en gang og va skal du me en spesiell pc når du er 16, da skal du råne rudt og dra damer, ikke sitte inne og nørde Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville valgt lett mc, en moped synker mye i verdi når du selger den etter kun to år, en lett mc kan du ha lenger siden du kan kjøre på motorveien og da trenger du ikke kjøpe bil me en gang og va skal du me en spesiell pc når du er 16, da skal du råne rudt og dra damer, ikke sitte inne og nørde 7172737[/snapback] :!: Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 tenk om jeg har dame da? som jeg har nå vært sammen med over 1 1/2år? Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 tenk om jeg har dame da? som jeg har nå vært sammen med over 1 1/2år? 7184884[/snapback] Da er det litt morsommere at dere lovlig kan kjøre på tur sammen. Med moped kan dere ikke kjøre sammen men må kjøre hver for dere, det er ikke like romantisk vil jeg si Dra på picnic og greier, istede for at hun må bli kjørt - (eller kjører selv, hva vet jeg)- så kan dere kjøre sammen. Myye bedre må jeg si Men det er min mening Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lettlappen gir deg mange fordeler, du kommer til å glemme tanken på PC når du har et EKTE serfitikat i hånda og en skikkelig sykkel som lovlig gjør 110 Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kjøp deg moped å være mere ute med venner osv! Bedre det enn å være usosial å sitte på pc'n. Har det mer morro med en moped 7120699[/snapback] ... Moped + PC eller lett skrev han. Og du har det ikke mer morro på en moped enn en lett MC, trust me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå