Norvegicus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg beklager hvis dette er feil sted å poste mitt spørsmål,men jeg fant ikke riktig sted. Hver eneste gang jeg skal se nett-tv hos nrk får jeg opp at firefox.exe eller opera.exe har et problem,og må lukkes.Bruker Opera 9 og Firefox 1.5.Sendte mail til NRK,men de forteller at det skal ikke være noen problemer der.Noen som har lignende problemer,eller vet hva som er galt/kan fikses? Takk for svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) har firefox og det virker fint her. er vel mediaplayer som viser filmene så kanskje du skal prøve å oppdatere den eller se om den streamer andre videokilder ok? om du har win Endret 23. juni 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Forsøk ny versjon av Windows Media Player. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Norvegicus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Takker for svar,skal sjekke ut Lenke til kommentar
Norvegicus Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg sjekket denne ut i explorer også,men samme feilmelding kommer opp der også.Prøvde å spille av videoer hos Tv2 i tillegg,og samme problemet oppstod.Hele browser stopper,og forteller at den har et problem.Har ingen problemer når jeg spiller av lydfiler.Bruker Windows Media Player 9. Noen tips om hvilke innstillinger jeg kan fikse på enten i WMP eller i browser?Og hvordan jeg sjekker om streamingen er riktig? Takker for evt svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Forsøk med Windows Media Player 10. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Norvegicus Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde Windows mediaplayer 10,og ikke nr 9 som jeg skrev.Så jeg er dessverre fortsatt like langt Lenke til kommentar
Norvegicus Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Skal sjekke ut med beta versjonen av WMP 11 nå,så skal vi sjå her Lenke til kommentar
Norvegicus Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ingen forskjell Ja,ja Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hadde samme prob.. det er ikke firefox eller opera som det er noe galt med.. Har Internett explorer, og skulle se tv2 web tv, iEXPLORE har en feil og må lukkes. alt funka etter en formatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå