Itw Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Heisann. Skal ha en Samsung Z500 til dama, men siden vi begge har Tele2 så vil jeg gjerne kjøpe den med tele2 abo til henne og, men sliter litt og finne en butikk som selger den med Tele2 pluss abonemang.. Noen som vet av en butikk? Denne har minnekort (hvilken type?) Mulighet for video samtaler? hvor bra er kamraet? På forhånd tusen takk for alle svar! Har sett den med telenor og netcom, hvordan er det og låse opp de tlf også ha det abonemanget vedsiden av? Bruker champion i dag så sånn sett spiller det jo ingen trille om man har et til... Mvh ITW Endret 23. juni 2006 av Itw Lenke til kommentar
qwang Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kom deg ut av huset og spring til Euronics! Lenke til kommentar
constance Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det står ikke noe om den på prisguiden. Jeg har sett den i noen butikker: spaceworld, telekiosken og telebutikken. Jeg tror det går an å kjøpe den uten abonnement og deretter kjøpe tele2 abonnement. Jeg skjekket tele2 sin butikk, men de har den ikke. Allikevel her er lenken: http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...d/302/pid/61233 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ok, men om euronics har den så er jo det naboen nesten:) Noen som vet hva de tar for den? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Fikk tilbud hos Snakk på Z500 til kr 2200 uten noen bindings tid, så blir vell og handle den der, er jo en fin pris det så Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) slettet.....slettet slettet Endret 24. juni 2006 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hva var grunnen til at du slettet det 3 minutt etter du skreiv det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå