Bryfjes Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg tenkte det hadde vært koselig og starte en Post der vi fortalte hvor vi skal på ferie i sommer, skal du på gutte/jente tur til et eksotisk sted, eller skal du bare med familien eller partneren. Og så kan du kansje fortelle hvor du har vært og hvor du vil anbefale det folk og reise. for eks: Jeg skal til Croatia med min Far og min søster, men husker ikke hvilke by, men i fjord var jeg i Dubrovnik eller a det heter, det var et virkelig koselig sted, du kunne reise inn til en borg/festning der det var trange små, gater med små butikkerpå hjørnene og koselige resturanter. Vis du har lyst og slappe av vil jeg anbefale det stedet. Endret 23. juni 2006 av Bryfjes Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal.. Hvertfall jobbe frem til uke 29, så tre uker fri. Ferien tilbringer jeg vel hjemme, foruten om dagsturer og slikt. Destination; Home: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det finnes allerede en tråd om emnet. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg