Knut-Arne Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg vil bare takke alle som poster på Bil og motor forumet. Med tanke på dagens verksted priser, så må man skru litt selv for å ha igjen litt av månedslønnen sin. Så derfor er det veldig bra at vi har muligheten til å veksle erfaringer og informasjon til hverandre. HA EN GOD SOMMER ALLE SAMMEN! mvh. K-A Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Er enig i det du sier Knut-Arne, + verkstedprisene går ut over bensin/diesel-budsjettet, og gir dermed mindre kjøring. Dessuten så er det fint å ikke være avhengig av et verksted, er det noe så er det supert at vi kan enkelt gå inn her for å dele erfaringer med andre! Er nettopp gått over til amotor etter mye tid på hardware, men har gått lei alt som heter diskusjon av data, men her inne skal jeg bli. Bil, motor og annet med 2 hjul og mer mister aldri interessen hos meg God Sommer til deg Knut-Arne, og resten av forumet! Endret 24. juni 2006 av k_drey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå