sycho Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Okey. Dette er greia: - Mouse2 funker ikke - Jeg var dum nok til å åpne musa for å sjekke om det var noe lodd i'n - Det står ingenting om at garantien forsvinner ved å åpne den - Jeg fikk ikke ny mus på Digital Impuls Kan jeg kreve ny mus? Den er 1.5mnd gammel. Han sa at når den var åpnet, kunne jeg ikke få noe ny mus. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Okey. Dette er greia:- Mouse2 funker ikke - Jeg var dum nok til å åpne musa for å sjekke om det var noe lodd i'n - Det står ingenting om at garantien forsvinner ved å åpne den - Jeg fikk ikke ny mus på Digital Impuls Kan jeg kreve ny mus? Den er 1.5mnd gammel. Han sa at når den var åpnet, kunne jeg ikke få noe ny mus. På forhånd, takk! 6368947[/snapback] er vel som på det meste man kjøper - "warranty void if opened/seal removed" eller noe i den duren! du har nok ingen rett på ny mus nå nei.. må ikke drive å åpne ting du nettopp har kjøpt! er ofte jeg venter til garanti-tiden er over før jeg gjør noe spess med ting som å åpne, modde etc.. eller om utstyret er billig eventuelt.. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Står ingenting om warranty void greiene. Han på Digital Impuls sa også at det stod under musa. Jeg tenkte ikke mer over før jeg kom hjem og sjekka om det var der. Det var det IKKE. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Stemmer det, det står ikke noe om brudd på rettigheter ved brutt forsegling på min heller. Mulig det står i manualen. Det bør du sjekke. Hvis det ikke står noe der så går du tilbake en gang til og påpeker at det faktisk er kutta en x i plastikken over der skruene er. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Står ingenting om warranty void greiene. Han på Digital Impuls sa også at det stod under musa. Jeg tenkte ikke mer over før jeg kom hjem og sjekka om det var der. Det var det IKKE. 6368983[/snapback] warranty seal på musa du har er forseglinga over skruehullene du måtte gjennom med skrutrekker for å få opp musa.. om disse er ødelagt, så er jeg redd du har mista garantien! Lenke til kommentar
sycho Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Står ikke en dritt om det i manualer etc. Eneste "manualen" jeg fant, var installation guide og der stod det ingenting. Endret 23. juni 2006 av sycho Lenke til kommentar
sycho Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Er ingen "forsegling" over skruene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det sier seg selv at garantien ryker hvis du åpner den, det er ikke meningen at kunder skal utføre service på slike produkter. Hvis den er åpnet kan ikke butikken vite at det ikke er du selv som har ødelagt den. Disse klistremerkene dere etterlyser er vel mest for det amerikanske markedet, og jeg håper virkelig ikke vi har sunket så dypt her i landet. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 UFF! Altså, her må SELGER bevise at siden MUSEN ble åpnet at det var DET som gjorde slik at mouse 2 ikke fungerte. Og sånn er det med den saken.! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du skulle aldri sagt at du åpna den Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Okey. Dette er greia:- Mouse2 funker ikke - Jeg var dum nok til å åpne musa for å sjekke om det var noe lodd i'n - Det står ingenting om at garantien forsvinner ved å åpne den - Jeg fikk ikke ny mus på Digital Impuls Kan jeg kreve ny mus? Den er 1.5mnd gammel. Han sa at når den var åpnet, kunne jeg ikke få noe ny mus. På forhånd, takk! 6368947[/snapback] er vel som på det meste man kjøper - "warranty void if opened/seal removed" eller noe i den duren! du har nok ingen rett på ny mus nå nei.. må ikke drive å åpne ting du nettopp har kjøpt! er ofte jeg venter til garanti-tiden er over før jeg gjør noe spess med ting som å åpne, modde etc.. eller om utstyret er billig eventuelt.. 6368978[/snapback] hehe.. jeg er nok så dum at jeg åpner alt jeg og.. av en eller rar grunn . kan vel være fodi allt teknisk utstyr hater meg over alt på jorden:P til tross for at jeg elsker det. men jeg fikk faktisk reparert xboxen min GRATIS etter 3 år og etter å ha åpnet den og fått harddiskfeil :S hehe.. flaks sikkert.. *gla i kundekonsulenten* Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) UFF! Altså, her må SELGER bevise at siden MUSEN ble åpnet at det var DET som gjorde slik at mouse 2 ikke fungerte. Og sånn er det med den saken.! 6384559[/snapback] UFF! Hullet foran skruen er dekket med plastikk. Musen er da ikke ment å åpnes! Ved at kunden har åpnet den, så fraskriver han seg sin reklamasjonsrett. Med mindre han er en autorisert reperatør av Logitech-produkter, så har han ingenting inne i musen å gjøre. Spesielt da skruehullet var forseglet. Han kan selvfølgelig forsøke, men han kan ikke kreve at butikken order ny mus til han. Ville allikevel ha hørt med Logitech. De pleier å være veldig greie i slike saker, og lar alltid kunden få rett dersom det er tvil om årsak. EDIT: Har MX518 selv, så jeg vet veldig godt hvordan den ser ut på undersiden. Endret 28. juni 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Yapp, Logitech pleier å være greie. Ring dem først, så kan du få evt ett referansenummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå