FaO Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 cpu vifta mi jo! vent, noe er feil.... OJ! Min er jo helt uten støv! Finnes det reklamasjon for sånt Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har faktisk sett værre enn den her, det var en PC som hadde stått inne på et smelteverk i et antall år. Hele kabinettet var fylt opp av svart støv/sot, som om noen skulle helt det inni til det rant over...glad det ikke var min PC, he he. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 En pc her i huset en gang hadde blitt ustabil. Da tok ut cpu-viften så var den hardpresset med støv. Den bestod av en sylinder og ei vifte på toppen. Hele sylinderen var full av støv (på grunn av en tåpelig konstruksjon). Jeg ble overrasket over hvor mye støv som var inni der da jeg blåste det ut. Alle bør nok sjekke slike vifter for støv minst én gang i året. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Be han pirke av tastane på tastaturet sitt, og ta bilete av det før han snur det opp-ned Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har samme CPU kjøleren selv, tar ikke lang tid før den tetter seg igjen men jeg har aldri sett den så gale som dette^^ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 heh... det der er t.o.m værre enn det værste jeg har sett vi har fått inn på jobben :!: 6368901[/snapback] Jeg har sett værre i forbindelse med reparasjon av jobb-PCer. maskiner som har stått på gulvet i daglig bruk i skitne rom i 6+ år. Det var så kjukt med støv at det i praksis måtte "graves" ut. Utrolig at det ikke tok fyr egentlig. Men aldri før har jeg sett så "ekkelt" støv som det der. Det må være et skikkelig grisete rom han sitter i. Skulle tro han aldri støvsugde gulvet sitt den karen der... =/ -Stigma Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ka faen? Ser jo ut som sagmugg. Antar fyren ikke driver å sager siden av dataen Lenke til kommentar
l_man Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fy F! Hadde man sloppe inn en hamster inn i det kabinettet så hadde den hadd nok av hyblekaniner og skravle med! :!: er dette en slags skremme vekker til folk som kanskje er redd fyr og flammer? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Å fytti! Det der var ekstremt! Glad for at ikke PC'en min ikke ser slik ut! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 En kamerat fikk nettopp mye problemer med skjermkortet sitt så vi bestilte nytt. Mens jeg skiftet så jeg hva som lagde problemer, det var så mye drit i viften til korten at den hadde stoppet.. Folkens, TØRK STØV!! Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hmm, mener at jeg har noen slike bilder selv, må hjem å sjekke Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg fikk en gammel IBM PC-AT en gang som hadde vært i bruk i 20 år på et støvete sted. Alt inni den maskinen var grått. Det var umulig å se noe maskinvare i det hele tatt, alt var fullstendig dekket av støv. Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du slipper alt det derre støvet vettu, bare kjøp deg vannkjøling, sexy temps og stille som ei mus!! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 sexy temps 6700791[/snapback] You need a woman, REALLY!! Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hvor blir d av etter rensing bildet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Æsj da, det var jo ikke SÅ mye støv på den, bare prøv å se på etterlatenskapene til vinene min Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva er egentlig størrelsen på hybelkaninene hans hvis pc'n ser sånn ut? Det der var ille. 6381606[/snapback] For å si det på den måten.. Hvis Norges Astma og Allergiforbund hadde hatt razzia hjemme hos han ville de gjort storfangst. Tror også de hadde valgt å sende SWAT-teamet sitt på den jobben Her er det ikke snakk om hybelkaniner, men heller "hybelelefanter" som glefser etter deg når du nærmer deg med støvsugeren 6381742[/snapback] .............[bryter sammen på gulvet i latter].......... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Haha, det må være den mest bedritne pcen jeg har sett ihvertfall. glad for at min ikke er slik, da hadde jeg hatt en fin jobb forann meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå