............... Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 aha det er ganske bra gjort! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvor lenge hadde den stått?? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hvor lenge hadde den stått?? 6370121[/snapback] 1år Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 HAHAHA L O L ! F*en, jeg som trodde min CPU-kjøler var støvete...! Sist jeg renset den brukte jeg en halvtime med q-tips... Denne kan man jo ikke fjerne støvet med 100 bokser q-tips en gang ... L O L ! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, ser ut som veldig kompakt og tjærebehandlet støv Må være en deilig følelse å få det ut. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som har erfaring med å støvsuge laptops? Er litt redd for å ødelegge noe iden. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det der ser ikke bra ut. I forhold til det blir jo pc'en min sykehusren... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 det støvet der var jo til å bli kvalm av ...... :S Ekkelt med støv! har ikke ett eneste støvkorn i min pc Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 det så ikke bra ut.. Jeg støvsugde pcen min for en mnd siden.. gikk til expert 2 km bort å kjøpte meg en støvsuger da jeg innså at q-tips ikke kunne vinne krigen mot lodottene... kostet meg 999,- pluss gnagsår på føttene, men det var verdt det Lenke til kommentar
Scheen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 sier bare god damn! og jeg trodde det lille jeg hadde i min var mye.. tok visst grundig feil der gitt Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hva er egentlig størrelsen på hybelkaninene hans hvis pc'n ser sånn ut? Det der var ille. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tok du i det der? Skrekkelige greier. Når PC'en er så skitten at du må putte driten du fjerner i en søppelbøtte, så er det for mye.. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hva er egentlig størrelsen på hybelkaninene hans hvis pc'n ser sånn ut? Det der var ille. 6381606[/snapback] For å si det på den måten.. Hvis Norges Astma og Allergiforbund hadde hatt razzia hjemme hos han ville de gjort storfangst. Tror også de hadde valgt å sende SWAT-teamet sitt på den jobben Her er det ikke snakk om hybelkaniner, men heller "hybelelefanter" som glefser etter deg når du nærmer deg med støvsugeren Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Æsj å fy, den topper skitten jeg har sett i mitt liv ! Har du bilder etter "the makeover" da ? Så får vi se før - ettet bilder :!: MVH Erlend Lenke til kommentar
v0id Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har sett noe lignende en del ganger før, det blir rett og slett sånn når folk røyker inne..discusting. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 ja.. gi oss pics av en ny og forbedret helsestandar i maskinen ^^ Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvis du samler på alt støvet og ruller det sammen til en ball så kan du bruke det som snus Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som har erfaring med å støvsuge laptops? Er litt redd for å ødelegge noe iden. 6379216[/snapback] Lenke til kommentar
Flex Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Har sett verre enn det der. Skulle installere noe greier på en PC som sto på et kontor i garasjen til et busselskap for mange år siden, men fikk den ikke til å fungere ordentlig. Skrudde den opp, og fant ut at halve hovedkortet var dekt av støv. Tror jeg fikk den opp og gå igjen, etter å ha skiftet nettverkskortet og diskettstasjonen (skulle installere noen drivere, men fikk bare dyttet disketten halvveis inn. Den var rett og slett full av dritt). Skulle hatt kamera der ja.... Endret 25. juni 2006 av Flex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå