levurax Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg helt ny pc. Og etter at jeg har satt den sammen og starter pcen, så får jeg ikke noe bilde.. Pcen arbeider ikke, men den er på. (skjermen blinker som om jeg skulle hatt pcen av) Jeg har ikke koblet i ATX12V, pga jeg fant ikke den på powersupplyet. (Fortron Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin) Kan det være årsaken? Det står noe om EATX på hovedkortet.. Den strømforsyninga til hovedkortet er litt større enn vanelig, så jeg satt den lille 4 pins strøm greia fra strømforsyninga der.. Feil? (Asus M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI, Socket-AM2, DDR2,2xGbLAN,ATX, 2xPCI-Ex16) Edit: når jeg satte den 4-pinen inni ATX 12V, da starta ikke pcen i det hele tatt. :S Endret 23. juni 2006 av levurax Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Du må nok ha alle strømledninger om det skal gå. Kanskje du kan kjøpe en overgang? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) JEg har samme problemet, skyldes dette at jeg ikke har koblet til atx 12V, den er plassert ved siden av skjermkortet. Endret 24. juni 2006 av oleseglem Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Samme problemet her bare at jeg fikk koblet til atx 12 kontakten. hjelper ikke selv om den står i. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Gjerne ha forslag til ting jeg kan prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå