SpecTrum Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 driver på med et lite restaureringsprosjekt hjemme har en gammel HP Pavilion 8525.. men når jeg hadde reinstalert programvaren på den, fant jeg ut at alle driver-cd'ene mine var bortevekk så var det å bynne å lete etter drivere, jeg gikk pån HP's hjemmeside, men der fant jeg bare et fåtall drivere.. det jeg virkelig trenger er nettverkskortdriveren. er det noen som vet hvor jeg kan få skaffet den? hvis det er noen som kan finne andre drivere til Pavilionen min, så bir jeg glad MVH Pe3 Lenke til kommentar
moav Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Åpne HP`en. les av navnet på nettverkskortet. Produsentens navn står ofte på en av brikkene på kortet. også google Endret 23. juni 2006 av moav Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Åpne HP`en. les av navnet på nettverkskortet. Produsentens navn står ofte på en av brikkene på kortet. også google 6369024[/snapback] Det har vi prøvd, stod ingenting. Eneste var at den ene chipen var fra siemens. Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei, jeg fant ingenting relatert til din HP Pavillion 8525, men kanskje vil du se på disse driverne til Siemens Netverkskort. Siemens Nixdorf NIC Alle er så pass "gamle" (fom Win98) at de kan passe. Hilsen og lykke til, bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå