DJViking Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg benytter SpamAssassin med ServeTheWorld domenet jeg har. Hittill har jeg ikke vært plaget i så stor grad av spam. Nå kommer det flere spam om dagen, selv om jeg har vært forsiktig med å gi ut e-postadressen min til useriøse kilder. Jeg ser at SpamAssassin fungerer ved å sette en "score" på hver e-post. Enkelte tar den godt, men det har i det siste nå kommet flere spam som den klassifiserer med score = 0. Dette vil si den gjenkjenner ikke disse e-postene som spam. Slike e-poster har begynt å komme flere og flere av. Som regel har jeg nå begynt å notere ned alle e-postadressene i Spam som jeg har satt opp i blacklista i SpamAssassin(Selv om noen av disse kan være spoofet). X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.1.0 (2005-09-13) on localhostX-Spam-Level: X-Spam-Status: No, score=0.0 required=4.0 tests=none autolearn=disabled Er det andre som virker bedre enn SpamAssassin jeg kan benytte i tillegg? Jeg kan selvsagt ikke forandre eller bytte ut SpamAssassin på ServeTheWorld Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg benytter SpamAssassin med ServeTheWorld domenet jeg har. Hittill har jeg ikke vært plaget i så stor grad av spam. Nå kommer det flere spam om dagen, selv om jeg har vært forsiktig med å gi ut e-postadressen min til useriøse kilder. Jeg ser at SpamAssassin fungerer ved å sette en "score" på hver e-post. Enkelte tar den godt, men det har i det siste nå kommet flere spam som den klassifiserer med score = 0. Dette vil si den gjenkjenner ikke disse e-postene som spam. Slike e-poster har begynt å komme flere og flere av. Som regel har jeg nå begynt å notere ned alle e-postadressene i Spam som jeg har satt opp i blacklista i SpamAssassin(Selv om noen av disse kan være spoofet). X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.1.0 (2005-09-13) on localhostX-Spam-Level: X-Spam-Status: No, score=0.0 required=4.0 tests=none autolearn=disabled Er det andre som virker bedre enn SpamAssassin jeg kan benytte i tillegg? Jeg kan selvsagt ikke forandre eller bytte ut SpamAssassin på ServeTheWorld 6368420[/snapback] Du kan jo prøve Norton AntiSpam. Fungerer flott her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå