Gå til innhold

Hvilket AntiSpam virker best?

Anbefalte innlegg

Jeg benytter SpamAssassin med ServeTheWorld domenet jeg har. Hittill har jeg ikke vært plaget i så stor grad av spam. Nå kommer det flere spam om dagen, selv om jeg har vært forsiktig med å gi ut e-postadressen min til useriøse kilder.

Jeg ser at SpamAssassin fungerer ved å sette en "score" på hver e-post. Enkelte tar den godt, men det har i det siste nå kommet flere spam som den klassifiserer med score = 0. Dette vil si den gjenkjenner ikke disse e-postene som spam. Slike e-poster har begynt å komme flere og flere av. Som regel har jeg nå begynt å notere ned alle e-postadressene i Spam som jeg har satt opp i blacklista i SpamAssassin(Selv om noen av disse kan være spoofet).

X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.1.0 (2005-09-13) on localhost

X-Spam-Level:

X-Spam-Status: No, score=0.0 required=4.0 tests=none autolearn=disabled

Er det andre som virker bedre enn SpamAssassin jeg kan benytte i tillegg? Jeg kan selvsagt ikke forandre eller bytte ut SpamAssassin på ServeTheWorld

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg benytter SpamAssassin med ServeTheWorld domenet jeg har. Hittill har jeg ikke vært plaget i så stor grad av spam. Nå kommer det flere spam om dagen, selv om jeg har vært forsiktig med å gi ut e-postadressen min til useriøse kilder.

Jeg ser at SpamAssassin fungerer ved å sette en "score" på hver e-post. Enkelte tar den godt, men det har i det siste nå kommet flere spam som den klassifiserer med score = 0. Dette vil si den gjenkjenner ikke disse e-postene som spam. Slike e-poster har begynt å komme flere og flere av. Som regel har jeg nå begynt å notere ned alle e-postadressene i Spam som jeg har satt opp i blacklista i SpamAssassin(Selv om noen av disse kan være spoofet).

X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.1.0 (2005-09-13) on localhost

X-Spam-Level:

X-Spam-Status: No, score=0.0 required=4.0 tests=none autolearn=disabled

Er det andre som virker bedre enn SpamAssassin jeg kan benytte i tillegg? Jeg kan selvsagt ikke forandre eller bytte ut SpamAssassin på ServeTheWorld

6368420[/snapback]

Du kan jo prøve Norton AntiSpam. ;) Fungerer flott her! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...