Gå til innhold

Droopy - Skremselspropaganda mot hasj?

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Forbudt, jeg er så enig! men alkohol har ingen særlig skadelig bi effekt osv
Haha?
hasj fucker opp hodet ditt, jeg kjenner et par som er skikkelig på kjøret
Man kan nyte en halvliter uten å være alkoholiker, man kan nyte en joint uten å være på kjøret.
dop generelt er også meget avhengighets skapende, noe som er veldig farlig!
Eh, ja? Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbudt, jeg er så enig! men alkohol har ingen særlig skadelig bi effekt osv, hasj fucker opp hodet ditt, jeg kjenner et par som er skikkelig på kjøret, dop generelt er også meget avhengighets skapende, noe som er veldig farlig!

Tomat-Ulf ;)

6669214[/snapback]

*!!Slettet!!*

:mad:

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Forbudt, jeg er så enig! men alkohol har ingen særlig skadelig bi effekt osv, hasj fucker opp hodet ditt, jeg kjenner et par som er skikkelig på kjøret, dop generelt er også meget avhengighets skapende, noe som er veldig farlig!

Tomat-Ulf ;)

6669214[/snapback]

Tror du har hørt litt for mye på Ungdom mot narkotika. Cannabis har langt mindre skadevirkninger enn alkohol. Dette gjelder på alle områder, fysisk(lever etc.), avhengighetskapende(alkohol er utrolig vanskelig å kutte ut), abstinenser(alkoholikere som kutter tvert ut har forferdelig stor sjangs for å DØ av abstinensene), psykisk kan du se på alkoholikerne i parkene rundt omkring.

Den engelske regeringen har i det siste fått enorm kritikk for å klassifisere rusmiddler uvitenskaplig. De har en liste A,B og C hvor de stoffene som er minst likt av avholdsbevegelsen er i klasse A (heroin etc) cannabis/hasj blei flyttet til C i fjor. Alkohol ville ha havnet i A/B om det skulle settes inn på den narkotikalista de bruker nå.

En vitenskaplig liste ville puttet alkohol på 5.plass, tobakk på 9. og cannabis på 11.

Referanse til dette finner du her: http://www.ukcia.org/news/shownewsarticle....articleid=11572

Lenke til kommentar

Tomat-Ulf ;)

6669214[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522248&hl=

her kan du lese masse om cannabis. Argumenter for og imot på alle stadier ;)

Lenke til kommentar

Hmm, tror de fleste har missforstått mitt standpunkt til hasj og alkohol, jeg driver selv med begge deler osv osv, men hva er det dere ikke forstår med at hasj ikke er skadelig? Sett flere personer som har forandert seg etter et år på hasj, det går vel emst på det mentale, mens alkohol skader organene våres, det kan vi leve med, men det som gjør hasj så ille er jo at det faktsikt gjør noe med hodet vårt, også i etter tid.

Dop er galt fordi det er meget avhengiets skapende og kommer du først på kjøret, har du en lang og hard vei tilbake, ta deg en tur til Skippergata, så forstår du hva jeg mener. Selvfølgelig er det morsomt å prøve, men mange forstår ikke konsekvensene...

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...