Admiral1 Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kom hjem fra ferie i dag og så at jeg fikk en mail den 6.juli fra EVENT::LIVE sjefen så jeg svarte så fort jeg kunne, men er usikker på om jeg er på crewet eller ikke.... edit: kan noen hjelpe meg med det? Endret 5. august 2006 av disco 808 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 kom hjem fra ferie i dag og så at jeg fikk en mail den 6.juli fra EVENT::LIVE sjefen så jeg svarte så fort jeg kunne, men er usikker på om jeg er på crewet eller ikke.... edit: kan noen hjelpe meg med det? 6619609[/snapback] Det er bare å spørre Crew-chief det, Jørgen Vigdal. Du er nok med hvis du har søkt. Trenger folk i crew tror jeg Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 sendte han en mail, men rega med at han ikke kunne svare i dag. trodde det kanskje det var en liste over de ( oss ? ) som er med Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 sendte han en mail, men rega med at han ikke kunne svare i dag.trodde det kanskje det var en liste over de ( oss ? ) som er med 6620375[/snapback] Det er det, du skulle ha fått med info om den i mailen hvis du ble med i crewet. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 jajaja finner ut av det i morra.... takk for hjelpen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 jajaja finner ut av det i morra.... takk for hjelpen 6620437[/snapback] No problem Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 heisann... det er nå snart 2mnd. siden jeg søkte til info crew og jeg har ennå ikke fått svar... er det noe galt noen sted? Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 kunne tenkt meg litt mer info om crew plassene, er litt nysjerrig på et par ting og eventuelt hvilket crew jeg ville passet til kunne godt tenkt meg å hjulpet til med f.eks. både NET, TECH og SUPPORT, lurer litt på hva slags krav som stilles når det gjelder NET og TECH delen, litt nysjerrig hvor jeg ville passet best og vist man f.eks. er en del av NET crewet, vil det være noe problem med å få titta på hva TECH/SRV folka driver med under lanet for å lære no nytt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 kunne tenkt meg litt mer info om crew plassene, er litt nysjerrig på et par ting og eventuelt hvilket crew jeg ville passet til kunne godt tenkt meg å hjulpet til med f.eks. både NET, TECH og SUPPORT, lurer litt på hva slags krav som stilles når det gjelder NET og TECH delen, litt nysjerrig hvor jeg ville passet best og vist man f.eks. er en del av NET crewet, vil det være noe problem med å få titta på hva TECH/SRV folka driver med under lanet for å lære no nytt? 6859883[/snapback] Jeg tror dessverre alle de tre crew-ene er fulle nå Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 I forbindelse med HW-LAN trenger vi nå flere folk til security-crew. Noe for deg? Uncle HW trenger deg i DAG! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 ho ho ho Lenke til kommentar
L.. Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Skal bare si at security crew har 4 trejulsykler på deling. Med lys på. <-- joke--- Endret 21. september 2006 av L.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 jeg har en elektrisk scooter til meg selv Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Hvor fort svarer dere på crewsøknader nå i helgen? Har søkt på security crew. Sendte mail til Ueland tidligere i dag, så regner med den er sendt vidre til rette mann. Må vite det ganske fort, med tanke på å få fri fra skolen og bestilling av reisebilletter. Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hvor fort svarer dere på crewsøknader nå i helgen?Har søkt på security crew. Sendte mail til Ueland tidligere i dag, så regner med den er sendt vidre til rette mann. Må vite det ganske fort, med tanke på å få fri fra skolen og bestilling av reisebilletter. 6967662[/snapback] Du kan sende mail direkte til security chief: ole-christian (at) henriksen4u.com Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ble ikke noe tur på meg likevel Jeg er 25 dager for ung for å være med i Security. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg