clown Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Finnes det et php program som er like enkelt å bruke som dreamweaver? Ettersom OsCommerce (web-shop) er laget med php og jeg ikke er så godt kjent med det, ville det vært ypperlig. Et program som klarer å åpne php dokumenter å vise dokumetet likt som det vises i webbrowser og evnt redigere. tnx:) Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Da må du nok sette opp en lokal webserver. Du kan bruke Dreamweaver for php (code view). Lenke til kommentar
clown Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Men det hjelper egentlig lite da jeg ikke kan se det ferdige produktet etter redigering. Håpet det skulle være et kjekt program for slik.. Finnes det et slikt program for feks: Linux, som er mer brukervennlig? Er litt newbie på dette, så jeg trenger enklest løsning Endret 23. juni 2006 av clown Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 PHP er desverre litt mer enn "klippe her" og "lime der", du må faktisk vite hva du gjør for å gjøre noe. For å kunne se dokumentet bruker du ganske enkelt en webserver med php og en browser Lenke til kommentar
lobster Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 For PHP vet jeg ikke om noe program. Men for MySQL fungerer Navicat veldig bra. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Zend Studio skulle fungere greit nok Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg bruker WAMP for å teste mine PHP-scripts lokalt! Inkluderer også mySQL! Er enkelt og greit! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Vedkommende ville kanskje ha et program som lagde alt for ham, slik som Dreamweaver og Frontpage gjør med HTML. Så vidt jeg vet finnes ikke det. Men Zend Studio, som ble nevt over, inneholder et kodebibliotek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå