Gå til innhold

Supermann vs Batman

Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?  

338 stemmer

1. 1. Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?

• Supermann
      190
    • Batman
      148

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så superman er dau sorry død(tar hensyn til dotten :tease: ) men det er jo litt dårlig står han opp igjen? :whistle:

6412338[/snapback]

Vil ikke spoiler hva som skjer etterpå, men han har nå fortsatt både blad og film ute så....

Ellers, nok et tilfelle hvor han får litt å stri med:

6412349[/snapback]

ja før i tiden skulle alle ting dø foreksempel yoda og obi wan.dette er en trøst de beste dør altid :):)

Lenke til kommentar
Dotten: du som har litt peil: :)

Vil du si deg enig i utfallet at Batman banker Captain America?

Hos meg så klikker dette litt, selv om de mer eller mindre burde være gjevngode, så hadde jeg trodd Cap ville tatt det.

6412180[/snapback]

Omstendighetene avgjør alltid, men jeg tror Batman ville tatt seieren. Cap er mye sterkere, men Battyboy er dyktigere til å slåss, samt at han har endel gadgedts til rådighet. Men skjoldet til Cap kan bli en tøff en.

Lenke til kommentar

Hos meg så klikker dette litt, selv om de mer eller mindre burde være gjevngode, så hadde jeg trodd Cap ville tatt det.

6412180[/snapback]

Omstendighetene avgjør alltid, men jeg tror Batman ville tatt seieren. Cap er mye sterkere, men Battyboy er dyktigere til å slåss, samt at han har endel gadgedts til rådighet. Men skjoldet til Cap kan bli en tøff en.

6412386[/snapback]

Omstendighetene kan ha spilt bra inn ja. Ellers så ville jeg tro at de slossmessig var like.. Men Bats kan muligens herja Cap med div gadgets.. OG jeg vet ikke hvilket skjold Cap hadde ;) (Han har som kjent hatt flere, ikke alle er som det sagnomsuste Adamantium/Vibranium skjoldet)

Men jeg har alltid trudd at superman var udødelig  nå begynner det egentlig å klikke får meg

Hva trodde du kryptonitten gjorde? ga han en mild kløe på venstreskulderblad?

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

6412180[/snapback]

6412386[/snapback]

Omstendighetene kan ha spilt bra inn ja. Ellers så ville jeg tro at de slossmessig var like.. Men Bats kan muligens herja Cap med div gadgets.. OG jeg vet ikke hvilket skjold Cap hadde ;) (Han har som kjent hatt flere, ikke alle er som det sagnomsuste Adamantium/Vibranium skjoldet)

Men jeg har alltid trudd at superman var udødelig   nå begynner det egentlig å klikke får meg

Hva trodde du kryptonitten gjorde? ga han en mild kløe på venstreskulderblad?

6412421[/snapback]

nei nei men ja nei eehh vett ikke :blush::blush:

Lenke til kommentar
nei nei men ja nei eehh vett ikke  :blush:  :blush:

Så la meg prøve å forklare: (Dette er dog litt defust, siden kryptonittens virking forandret seg litt i de forskjellige 'age'ene som DC har kjørt)

MERK: Dette er bare grønn kryptonitt, andre farger har andre egenskaper.

MEN: Som vi alle vet får Superman sine krefter fra vår gule sol. Eller nærmere forklart, cellene hans absorberer elektromagnetisk stråling fra gule stjerner (feks vår sol). Solen til krypton var rød, så det kryptoniske folk var likt oss på sin hjemplanet. Kryptonittens radiokaktivitet forstyrrer da denne prossessen og trekker energien UT av Supermans kropp. Dette er ikke akkurat smertefritt. Etter kort tid med kryptonitts nærvær vil Superman ha mistet såpasst mye energi at han vil være som et vanlig menneske og kan så skytes, stikkes og bankes. Kort fortalt: han blir "dødlig". Over lengre tid vil selve kryptonitten kunne drepe Superman ved en kombinasjon av energitap og påføring av kreft.

Vanlig grønn kryptonitt har ingen effekt på vanlige mennesker i korte tidsperioder, men over lengre tider vil radioaktiviteten fremprovosere kreft.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Batman vinner soleklart. Han er ein ordinær dødelig person som ser råere ut enn Supermann,for han er veldig blå og har ein fæl S på brystet. Uansett så er Superman også stilig, bare ikkje på samme nivå som Batman :)

Lenke til kommentar

Heh, har faktisk en tegneserie som handler om hva som ville skjedd om Supermann hadde landet i Sovjetunionen istedet for USA :wee:

Der ender Supermann til slutt opp som en tyrannisk diktator som skal kontrollere alle aspekter av folk sine liv, og Batman er leder for undergrunnsbevegelsen som kjemper mot Supermann diktatur :) Skikkelig kul tegneserie faktisk. Der ender det vel opp med at Batman får overtaket vha. kryptonitt, men noen andre fjerner kryptonitten og Supermann banker opp Batman :p

Lenke til kommentar
2. hva tenker dere med? hva er tøffes av en flaggermus og verdenssterkeste mann i tigts og underbukse?

6415832[/snapback]

Flaggermus såklart. Mye bedre stil å "leke" flaggermus enn å fly rundt som e tulling som bomma kanskje litt på shopping runden når han skulle velge kostyme. hmm nei det stemmer, det var jo moren hans som lagde drakten. Stakkars gutt som må gå i mammas gammle stil fra 60-70-tallet

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Likte også Daredevil, som jeg også finner mer spennendes enn Batman (selv om Daredevil filmen ikke holdt helt Batman begins standard, for å si det mildt...)

litt offt sorry :p

20060620.gif

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...