Gå til innhold

Supermann vs Batman

Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?  

338 stemmer

1. 1. Hvem tror du ville vunnet i en kamp mellom Supermann og Batman?

• Supermann
      190
    • Batman
      148

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Batman er en vanlig mann, så kan enkelt å greit Superman ta livet av han med synet sitt fra en km unna, eller komme flyvende å slå Batman ihjel med ett slag før han selv skjønner hva som foregår. Superman er raskere enn en kule, å ikke kom her å si at Batman kan hoppe unda kuler. Nei utfallet er ganske innlysende spør du meg. Eneste måten Batman kunne vinne på var å smiske seg innpå Superman å late som han var en venn, bare for å ha Kryptonitt på seg. Ikke særlig ærefull måte å vinne på spør du meg..............

Lenke til kommentar
Siden Batman er en vanlig mann, så kan enkelt å greit Superman ta livet av han med synet sitt fra en km unna, eller komme flyvende å slå Batman ihjel med ett slag før han selv skjønner hva som foregår. Superman er raskere enn en kule, å ikke kom her å si at Batman kan hoppe unda kuler. Nei utfallet er ganske innlysende spør du meg. Eneste måten Batman kunne vinne på var å smiske seg innpå Superman å late som han var en venn, bare for å ha Kryptonitt på seg. Ikke særlig ærefull måte å vinne på spør du meg..............

8496832[/snapback]

men å snipe noen ned fra noen kilometer unna er ærefullt?

ingen kamp mellom de har noenganger vert pent å se på..

Lenke til kommentar

8496832[/snapback]

men å snipe noen ned fra noen kilometer unna er ærefullt?

ingen kamp mellom de har noenganger vert pent å se på..

8496941[/snapback]

Har jeg da heller aldri sagt. Men hvis dere virkelig tror Batman kan ta Superman i en kamp begge er klare for? Hallo sier jeg bare. Som å sende en 6 åring inn i en boksering med Mike Tyson, bare enda værre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For meg er Frank Millers The Dark Knight Returns/The Dark Knight Strikes Again bibelen i dette spørsmålet. The Kansas farmboy får grisebank - Supermann altså.

Pirk, pirk: Det er vel strengt tatt flere typer kryptonitt, og det er den grønne sorten som dreper Supermann. Gul forårsaker personlighetsforandring?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Superman er ikke et skikkelig menneske en gang. Det er skikkelig skikkelig ukult. Han har bare de superstyrkene sine...

Teknisk sett" så er supermann vel best da, men er så uoverbevisende. Noe av det som gjør batman så kul er at han faktisk virkelig virkelig er sårbar. Superman er vel, super (kjedelig).

Batman har treng for å bli sterk, han har skaffet seg utstyr, han bruker theater-effekter for å skremme folk. Og ikike minst: han har et knallkult image.

...kun trenger å ta en Obelix...

6440529[/snapback]

Vær så snill og ikke sammenligne Supermann med Obelix. Obelix er kul, naiv på en søt måte og koselig. Supermann er ingen av delene.

La oss håpe det kommer en Batman og Supermann film. Er lei av alle solofilmene, på tide med noe nytt. X-Men, spiderman og Daredevil sammen og Supermann og Batman sammen. Da snakker man film  :yes:

Huff og huff, slikt er alltid flaut. Akkurat som Alien vs. Predator. Blandinger av universer blir som regel dårlig, og saken blir ikke bedre av at slike blandinger omtrent alltid er motivert av tanken på at en kan tjene skikkelig gryn. Er akkurat som "superband" i musikkverden.

Jeg tror Superman ville vunnet. Han har superkrefter, det har ikke Batman.

Men det er nettopp det som gjør Batman til en overlegen helt. At han IKKE har superkrefter...

6476770[/snapback]

Amen!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Merker at tiden er inne for en endelig showdown mellom disse to ringrevene. Nå? Hvem er best? Supermann eller Batman?

Jeg lar denne tegneserien tale for seg (ikke goatse denne gangen :wee:):

batman4tm.jpg

6367948[/snapback]

Nå blir SM pissed!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...