Fromage Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Slettet etter en tid Endret 30. januar 2010 av Fromage Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg applauderer faktisk. God lesing en ettermiddag dette. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 OT: Heh, visste ikke at du var Mossing, Fromage. Kom akkurat hjem til fødebyen fra studielivet i Trondheim... Kjenner Ernst ganske godt faktisk, grei kar, men må si meg enig i at meningene hans i Moss Dagblad's ledere er og blir idiotiske. Hele avisen er en vits faktisk... Er lett å se det ikke går bra når 50 sider avis inneholder 10 solskinnshistorier og en tåpelig leder, resten reklame. Moss Dagblads liv henger nok i den tynne tråden om å ha to lokalaviser for å unngå at Moss Avis (som faktisk er ganske bra) får monopol. Angående sammenligninger med nazistene er vel deres forhold til noen samfunnsgrupper ganske likt Ernst's forhold til Russ, kommer ikke en april/mai uten at han henger ut russen som råtne mennesker uten livets rett eller noen fremtid. Litt merkelig siden de fleste med en utdannelse utover grunnskolen faktisk har vært dritings i kjeledress en gang i livet... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Helt enig, kortfattet uttalelse av redaktøren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Meget bra kommentar som traff for godt til å havne på trykk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Redaktøren sammenlignet da ikke de norske styrkene med nazistene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Redaktøren sammenlignet da ikke de norske styrkene med nazistene? 6368442[/snapback] Nei, men men han sammenligner formålene. Og foretar en mental kobling hos leseren om at dette formålet som folk flest ikke vet så mye om, tilsvarer tyskernes under krigen. Ordbruken var neppe tilfeldig, og svært upassende. Geir Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Veldig godt svar, og jeg ser ikke helt hvordan det der er personangrep, jeg har da sett verre leserinnlegg. Ytringsfriheten henger dessverre ikke alltid like høyt alle steder i landet, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå