TheBoz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Vurderer nå å kjøpe meg ny telefon og valget blir nok W810i, mye på grunn av at den har EDGE. Men har noen spørsmål: - Er den rask i menyer og sånn? Hva med wap/web lesing, er den rask her? Eller ved behandling av bilder og video? Min T610 er utrolig treig på WAP i allefall og noen ganger litt treig ellers også. Var ikke selve overføringen som var treig, men behandlingen av dataene i telefonen. - Leste her at det var problemer om du tar bilde av gress eller andre grønne ting. Er dette blitt løst med noen firmware oppdatering enda? Gjelder det alle telefoner eller bare noen? - Alt i alt, er dette en grei telefon å gå for? Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...son_w810i/25968 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...son_w810i/25968 6368905[/snapback] Hei! Jeg har sett den, men ønsker flere erfrainger fra brukere, spesielt med hastigheten på wap leseren. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Angående "wap/web lesing"; Den er utstyrt med EDGE-teknologi, så om du kobler den til f.eks en bærbar, kan du komme opp i hastigheter som 150-200 kbs. (Det er sykt mye) Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Angående "wap/web lesing"; Den er utstyrt med EDGE-teknologi, så om du kobler den til f.eks en bærbar, kan du komme opp i hastigheter som 150-200 kbs. (Det er sykt mye) 6368925[/snapback] Akkuratt det vet jeg, bruker selv edge på en annen mobil så jeg er fult klar over hvilke hastigheter jeg kan regne med å oppnå, men det jeg lurer på er hvor bra wap leseren klarer å takle så store hastigheter, og om den er treig i programvaren om dere skjønner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Angående "wap/web lesing"; Den er utstyrt med EDGE-teknologi, så om du kobler den til f.eks en bærbar, kan du komme opp i hastigheter som 150-200 kbs. (Det er sykt mye) 6368925[/snapback] Sykt mye er det ikke. Det finnes bedre alternativer, dvs. 3G/UMTS. Er den rask i menyer og sånn? Ganske så rask med vanlige temaer. Bytter man til de krevende temaene er den ganske så treg, men da får du til gjengjeld noe så nyttig som vibrering i menyene. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Sykt mye er det ikke. Det finnes bedre alternativer, dvs. 3G/UMTS. Det holder for enkel bruk, chatting, e-post og enkel surfing. Synes UMTS er en vits med den dekningen som er i dag, her jeg bor er det kun dekning i sentrum, og litt utenfor, så det er ikke så stor vits egentlig. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sykt mye er det ikke. Det finnes bedre alternativer, dvs. 3G/UMTS. Alt er relativt, tjukken! Og TheBoz, du svarer veldig raskt. Web-leseren er vel ikke noe å skrive bok om. Men den er grei. Last ned Opera Mini! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå