-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, har ett merkelig problem med pcen jeg sitter på her. Jeg har mange svchost.exe som går under "prossesser" i oppgavebehandlingen. Og en av de bruker 50 % av cpuen og dette gjør cpuen veldig varm og maskinen blir tregere. Dette er vel ikke normalt? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Virus. Hadde samme problem, bortsett fra at da gikk den ofte oppimot 90%. Husker jeg riktig er svchost.exe en prosesses kjørt av Windows, men viruset gir deg noen ekstra som fucker opp maskinen. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Å hva gjorde du for å fikse det? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde dette på min bærbare skolemaskin, rett før jeg sendte den avgårde for å oppdatere virusprogramvaren, og da jeg fikk den igjen, så var den helt fin. Har ikke hørt at de har gjort noe da. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde dette på min bærbare skolemaskin, rett før jeg sendte den avgårde for å oppdatere virusprogramvaren, og da jeg fikk den igjen, så var den helt fin. Har ikke hørt at de har gjort noe da. 6367824[/snapback] Hver gang jeg leverer inn til de formaterer de uten å spørre. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Men tilbake til problemet , noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Se hva er det som bruker så mye----konstant, ikke sant--- av CPU. Gå via cmd og skriv ...tasklist /svc. Se hva det gjelder, finne ut om det er vannlig.dll eller.exe. Ikke blande *.dll med *.exe når du søker etter info på nett eller i systemmappene, og ikke slette ting og tang. Det kan være konfigurasjoner eller prosesser som unødvendig er opp og går, samtidig som det kan være misinstallerte Windows oppdateringer. Det kan være nettverket ditt og det kan være firewall. Prøve å se hva det er for noe. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble så lei at jeg bare formaterte hele maskinen. Nå funker det da ivhertfall. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Laget en tråd om samme problem, og fikk en fiks av en kar som fikset det. Leenge siden, så aner ikke hvor tråden ligger den dag idag Men skjer det igjen, kan du søke på forumet, så kanskje du finner den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå