nirosan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte meg en Nokia 6280 for bare 3 dager siden, men når jeg bruker mp3 spilleren kan den etter 1 time med spilling bare slukne helt å gi meg helt blank skjerm, den starter igjen etter et par sekunder, men dette er utrolig irriterende og ikke nok med det, av og til har den 0 i signal, den har rett og slett ikke kontakt med nettverket, men etter en restart er signalet på plass igjen, dette er også noe som ikke er så bra, da de som prøver å ringe bare kommer til mobilsvar. kjøpte telefonen forøvrig hos lefdal men NetCom Activetalk..har jeg da muligheten får å heve kjøpet? eller å få en ny en? eller må den inne på reprasjon? at en så ny tlf skal inn på reprasjon så fort synes jeg er synd... Endret 23. juni 2006 av nirosan Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ettersom det er mindre enn sju dager siden du kjøpte telefonen, kan du velge om du vil reparere, få ny telefon, eller heve kjøpet. Problemet med heving av kjøpet, er at du har bindingstid på abonnementet ditt. Ikke alle forhandlere vil la deg fjerne den bindingen... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vi har hatt veldig mange DOA på Nokia 6280, men det gjelder stort sett de som var låst til Telenor. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ettersom det er mindre enn sju dager siden du kjøpte telefonen, kan du velge om du vil reparere, få ny telefon, eller heve kjøpet. Problemet med heving av kjøpet, er at du har bindingstid på abonnementet ditt. Ikke alle forhandlere vil la deg fjerne den bindingen... 6369270[/snapback] heve kjøpet? når ble det mulig innenfor 7 dager? DOA gir rett til omlevering om forhandler tar på seg den risikoen, men ikke heving. Binding SKAL kanselleres om kjøpet heves. Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Edit: Var nedover til butikken idag og fikk en nytlf med en gang, har ikke hatt store problemer enda, bare signalet som går litt opp og ned, men skal mest sannsynlig levere den innpå rep, slik at de får oppdatert FW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå