expekt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg har nettopp kjøpt med nytt hovedkort, ram, prossesor og skjermkort. Men når jeg skrur på pcen så får jeg ikke noe bilde på skjermen. Har prøvd på andre skjermer, men samme respons. Og jeg har ikke peiling på hva som kan være problemet. Hovedkortet jeg har er MSI K9N SLI Platinum. Når det er et SLI kort, må jeg da ha 2 skjermkort? Jeg skjønner bare ikke hva som kan være problemet... Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Først nei du trenger ikke ha to skjermkort selvom det er SLI støtte...trenger litt mere info for og stille noen nærmere diagnose...kommer det noen lyd ellers. begynner viftene og gå og hvis ja er du sikker på at du har koblet strømen til skjermkortet hvis kortet trenger det... er alle strøm kabler koblet riktig? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 MSI har ein sånn LED funksjon som viser kva som er gale. Sjekk bak på kabinettet, der skal det være fire leds som lyser(Ulike kombinasjonar etter kva slags feil det er). Sjekk manualen for hovedkortet, finn fram til den kombinasjonen som lyser, der skal feilen være beskrive. Lenke til kommentar
expekt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Hoverkort: MSI K9N SLI Platinum Skjermkort: Club3D Radeon X300SE 128MB PCIe retail Minne: OCZ DDR2 1024MB Platinum XTC Dual Ch. Prossesor: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 Ghz BOXED Vifter går og jeg hører ingen ulyder eller piping. Det eneste som jeg kan skjønner er at jeg har koblet en P6 kontakt til P4 kontakten på hovedkortet.. Men denne skal hjelpe til å holde CPU'en stabil... Lenke til kommentar
expekt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg ser ikke noen LED.. Men kan det være noe med Harddisken? Det kan høres litt ut som om den ikke får startet opp skikklig? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg ser ikke noen LED.. Men kan det være noe med Harddisken? Det kan høres litt ut som om den ikke får startet opp skikklig? 6367788[/snapback] Har du installert D-Bracket2 connectoren? Skal være med hovedkortet. Monteringssak med 4 leds og nokre lednigar. Lenke til kommentar
expekt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Den har jeg nok ikke fått med du Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Den har jeg nok ikke fått med du 6367831[/snapback] Sikker på det? Sjekk Msi si heimeside etter kva som skal være med kortet, D-Bracket2 connector skal være med. Lenke til kommentar
expekt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jo det kan stemme det... Men hvordan kan jeg koble den til hovedkortet? Det er jo bare en sånt bakpanel, eller hva jeg kan kalle det Lenke til kommentar
expekt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Nå fant jeg ut av det... Det står: System Power On The D-LED will hang here if the processor is damage or not installed properly. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sjekk monteringa av cpu'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå