Gå til innhold

Hjelp til valg av hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Først så vil jeg si takk til dostojevski for den fine guiden, men alle kandidatene der er i en prisklasse langt over det jeg har tenkt å bruke.

Jeg vil ha gode hodetelefoner til min Ipod Nano, og de bør:

Koste rundt 400-700kr

Ha god lydkvalitet på de fleste frekvenser

Være komfortabel

Lett å ta med seg, ikke altfor stor

EDIT: Må være lukket.

Takk på forhånd

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først så vil jeg si takk til dostojevski for den fine guiden, men alle kandidatene der er i en prisklasse langt over det jeg har tenkt å bruke.

Jeg vil ha gode hodetelefoner til min Ipod Nano, og de bør:

Koste rundt 400-700kr

Ha god lydkvalitet på de fleste frekvenser

Være komfortabel

Lett å ta med seg, ikke altfor stor

Takk på forhånd

6367648[/snapback]

Koss Porta Pro er eit bra valg, du vil også få ein klar og god bass lyd til litt minder hodetelefoner, lette og bringe med seg.

Lyden er rolig og bra, men samdt ein fyldig lyd.

Koss Porta Pro er også veldig lettdrevne hodetelefoner, og det er nettopp derfor eg meiner dei passer godt til ipod nano.

Frekevensområde: 15-25000 Hz

Impedans 60 Ohm.

Kabel. 1,2 m

Eit veldig godt valg med tanke på pris, du får bra lyd for pengene. Psdata selger desse til 255,- (Har ikkje skjekket så nøye etter, men det finst nok nettbutikker/firma så levere produkte til ein billigare pris enn psdata. Men Psdata selger dei billig og er ein greit og trygg plass og halde på.

Koss Porta Pro har også vunne mangen tester, og er eit av dei hodetelefonene som har holdt seg lengst på markede. i heile 22 år. har Koss Porta Pro holdt seg på markede, og dei har berre bitt meir og meir populære, spessielt i dei 3 siste åra. Etter ipod nano kom, var det som om Koss Porta Pro var skapt for den. eit bra valg for ein rimlig bra pris, og eit ypplig valg til ipod nano. Min anbefaling vertfall :)

Ps. Nettbutikken siba selger Koss Porta Pro til pris: 449,- :):p

Som sagt min anbefaling, men det finst også mangen andre gode hodetelefoner ut på markede, men det kjem berre an på kor mykje du er villig til å betale for eit headset.

Mhv

Fredrik

Endret av veitch
Lenke til kommentar

Jeg har et DT231, jeg elsker det, lyden og alt, det er fantastisk lyd i settet!

Jeg synes det er veldig behageli å ha på, men det er supraaural, altså putene hviler på ørene, noen synes visst dette gjør ondt i lengden, det gjør ikke jeg.

Det eneste jeg må si om dette, er at (jeg vet ikke det korrekte navnet på det), leder lyd veldig godt, jeg mener når du er borti klokkene, eller buen så høres det veldig godt i settet, det er det eneste som "trekker" ned.

Det er heller ikke noe stort problem for meg, jeg er ikke så mye på farten når jeg brukker dette settet.

Anbefales ;)

Håper det hjalp :)

Men husk, det må "varmes opp" første gangen du spiller det, "gotonene" kommer ikke før det har fått spilt en stund.

MvH Sigve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...