Joachim_F Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I Micro Machines v4 får du kjøre lekebiler i farefylte omgivelser som kjøkkenbord og hager. Les mer Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ah, dette vekket gode minner fra Micro Machines til Playstation i 97. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Denne må prøvast. Eg hadde Micro Machines på Amiga 500, og det var i allefall veldig gøy den gongen. Kay Endret 24. juni 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go. sucky Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go. sucky 6373399[/snapback] Er da sånn micro machines til gameecube er ihvertfall. Har ikke prøvd pc-versjonen, men flere som spiller på gamecube er kjempeartig da Spiller splitscreen også Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go. sucky 6373399[/snapback] Er dette noe nytt? Micro Machines (1991) og Micro Machines 2 (1994) hadde dette scoringsystemet. Ikke noe annet kan kalles Micro Machines ett min mening. Men nå har jeg ikke spilt siden de gode gamle så jeg vet ikke hvordan de aller nyeste versjonene har vært. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 dette var nedtur deluxe. kjørefølelsen og ikke minst den gode gam,le micro machines følelsen er vekk. dessuten har de valgt å endre systemet i løpa. istede for å kjøre 3 runder og vinneren er førstemann i mål så har de innført en idiotisk bonus greie. tror den funker så at dersom du kommer et skjermbilde forran de andre ellnosånt så får du utslag på bonus meteren din, og så blir bilene resatt. ergo blir det jo konstant stop and go. sucky 6373399[/snapback] Hmm...slik er det i Mashed på PS2 òg, og det fungerar kjempebra... Kay Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 hm....merkelig, jeg har spillt et eller begge de to gamleste versjonene på pc, og kan ikke si jeg husker at det var no særlig annet en å kjøre fortest å komme først i mål. og så noe jeg er helt sikker på er at innimellom så var det timetrial baner. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Ah, dette vekket gode minner fra Micro Machines til Playstation i 97. Fantastisk spill. 6372240[/snapback] Ja PS spillet fra 97 var bra, men dette er derimot crap.. Endret 24. juni 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
turbojomar Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Eg har spelt demoen og syns det såg lovande ut, langt bedre en mashed. KJørefølelsen fra gamle micro machines er tilstades og det dei irriterande kameravinklane er fiksa (det er et valg i menyen). Endeleg eit spel som kan erstatte circuit breakers. Synd ikkje hammaren var med i demoen, men det er vel nettopp derfor folk skal kjøpe originalen. Poengsystemet er det samme som på PS1 versjonen (MM v2.), og det er sånn det skal være. Det skal være vanskelig å være lengst framme. G Endret 27. juni 2006 av turbojomar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg