tøvletoten Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har et problem med å logge inn i domene, når jeg logger klienten inn i domene med domene navent går det fint, men når jeg bruker domenet.local går det ikke. Hva er galt? Lenke til kommentar
Arath Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har et problem med å logge inn i domene, når jeg logger klienten inn i domene med domene navent går det fint, men når jeg bruker domenet.local går det ikke. Hva er galt? 6367550[/snapback] Ikke sikker på hva du mener. Heter domeneet ditt xxx.local eller heter det xxx. Du kan ikke bytte fritt mellom disse på lik linje med maskinnavn og localhost. minmaskin.xyz.no == localhost (på min maskin) xyz.no != xyz.local (inne i domenet xyz.no) Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 domenet heter XXX man kan ikke bruke xxx.local når jeg skal logge klienten inn i domenet jeg kan kun bruke xxx Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det stemmer jo det. du skal logge på xxx. Ikke xxx.local. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan bruke formen xxx.local\brukernavn for å logge på domenet. Siden klienten er medlem av domenet xxx.local, så er det kun xxx som kommer fram i rullegardinen (bakoverkompatibelt med gamle NT-domener) Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 tingen er at det går ann å melde inn klienten i domenet med xxx men det går ikke ann å melde klienten inn i domenet med xxx.local dette virket før, men virker ikke nå lenger hvordan kan jeg fixe det slik at jeg logge inn i domenet med begge alternativene? Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 ingen som vet hvordan jeg skal fixe dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå