Gå til innhold

"Plasering" av kjølepasta

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vis det er sånn teip som følger med er den nesten umulig og få av vis cpu'en har stått og gått litt, men følger det med pasta skal det gå ganske greit og ta den av. det lønner seg og ta på den andre ja, vertfall vis det er teip som følger med. men pass på så du ikke misforstår teip og beskyttelse som sitter på kjøleribba fra før.

Lenke til kommentar
ja det gjør noe, vis ikke kan cpu'en din si hade.

6372660[/snapback]

Det var vel å ta litt hardt i? Kjølaren får meir enn god nok kontakt utan kjølepasta til å halde prosessoren godt under kritiske temperaturar. Med mindre kjølaren er ekstremt ujevn på kontaktpunktet vil det gå heilt fint å bruke den utan pasta.

vis det er sånn teip som følger med er den nesten umulig og få av vis cpu'en har stått og gått litt, men følger det med pasta skal det gå ganske greit og ta den av. det lønner seg og ta på den andre ja, vertfall vis det er teip som følger med. men pass på så du ikke misforstår teip og beskyttelse som sitter på kjøleribba fra før.

6374027[/snapback]

Kva er denne teipen du snakkar om? Har eg ikkje sett før :hmm:

Kjøper du ein boxed AMD-prosessor er det nesten garantert eit lag med kjølepasta eller liknande ferdig lagt på kjølaren. Denne vil fungere utmerket i dei dagane mens du ventar på kjølepastaen. Er ikkje sikkert du vil merke den veldig store forskjellen på medfølgande pasta og den nye heller, det er null kjølepasta mot kjølepasta som vil gje den mest merkbare effekten.

Lenke til kommentar
ja det gjør noe, vis ikke kan cpu'en din si hade.

6372660[/snapback]

Det var vel å ta litt hardt i? Kjølaren får meir enn god nok kontakt utan kjølepasta til å halde prosessoren godt under kritiske temperaturar. Med mindre kjølaren er ekstremt ujevn på kontaktpunktet vil det gå heilt fint å bruke den utan pasta.

6374027[/snapback]

Kva er denne teipen du snakkar om? Har eg ikkje sett før :hmm:

Kjøper du ein boxed AMD-prosessor er det nesten garantert eit lag med kjølepasta eller liknande ferdig lagt på kjølaren. Denne vil fungere utmerket i dei dagane mens du ventar på kjølepastaen. Er ikkje sikkert du vil merke den veldig store forskjellen på medfølgande pasta og den nye heller, det er null kjølepasta mot kjølepasta som vil gje den mest merkbare effekten.

6374672[/snapback]

det er vel ikke riktig en teip, men på min gamle intel var det sånn teip lignende som satt noe jævlig fast etter en stund så jeg måtte bruke kniv for og få løs cpu. (jeg bygde ikke den da jeg bare tok den Fraverandre), var nesten som om det var noe sånn plast greier som satt på den. så jeg antok at det var noe teip greier.

Lenke til kommentar

Er sikkert noko standard pasta som kom med prosessoren. Er eit par av dei som har tendensar til å bli lim etterkvart. På ein ny CPU i dag er sikkert kvaliteten betre, og det kan vel ikkje lime seg så fast på eit par dagar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...