TakinOvah Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 Intel Pentium-4 2400MHz prosessor, 15'' TFT skjerm, 512MB DDR minne, 40GB harddisk, DVD-spiller, CDRW-brenner, 56k modem, 10/100 nettverkskort, FireWire, USB 2.0. Pris 12900 hos pcmax.no Dette er jo helt utrolig. Det med batteri har jeg fått med meg og syns det er helt ok! Det eneste jeg er litt i tvil på er skjermkortet. Det er et SiS315 64 mb kort. Er dette brukbart til spill? Det eneste jeg krever er at det kjører CounterStrike reint i OpenGL på 640x480. Noen som har testet? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei! Finnes masse meninger om disse maskinene hvis du bare gidder å lete litt i forumet.. Skjermkortet skal visstnok være dårlig, men til det bruket du beskriver burde det vel gå greit.. Husk at maskinen ikke er noen "ekte" bærbar, den benytter vanlig desktopprosessor, men prisen er jo helt sinnsykt bra!! [ Denne Melding var redigert av: cyberpet på 2002-10-13 16:24 ] Lenke til kommentar
TakinOvah Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 Om noen her med en slik pc kan konstatere at CS funker på den hadde det vært utrolig kjekt. Det med strøm og sånn syns jeg er helt OK! Kjøper med batteri uansett og får da 1-2 timers levetid..ikke mye mindre enn en vanlig bærbar pc. At de ikke putta på et annet skjermkort er litt tragisk, med alle de andre spesifikasjonene så sterke! Men det får gå. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 et par ting du burde merke deg ang den pcn - dårlig skjermkort - dårlig skjerm (lav oppløsning) dessuten egner ikke bærbare skjermer seg til spilling - ikke batteri - ikke ps2 eller pcmia porter ellers gjør ikke pcn den så verst i pcmark osv til å være "bærbar". Bortsett fra skjermkortet vil du garantert få en bedre ytelse pr krone enn de fleste andre bærbare Har også hørt at pcn blir levert med engelsk tastatur og amerikansk strømadapter, noe som kan være en STOR ulempe. Undersøk litt med pcmax først Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Det er et SiS315 64 mb kort. å si at det er 64mb skjermkort blir feil. det er 64mb DELT med den vanlige rammen. så setter du av 64mb til skjermkort mister du 64mb av den vanlige rammen. Lenke til kommentar
TakinOvah Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2002 Det går nok bra til den prisen..skal du ha bærbar med samme specs blir det 20-30 tusen ut av det. Ytelsen er bra sånn ut fra maskinen men hvordan er gfx'en? det jeg lurer på ..må kunne spille cs så jeg kan dra med meg pcen på feks lan..tenk så digg å bare dra med seg en liten klump istedenfor skjerm og stor pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå